Alloszczur Strona Główna Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Transportery - pomoc w wyborze.
Autor Wiadomość
sliwkowapanna 



Dołączyła: 01 Lut 2014
Posty: 486
Skąd: Płock/Wawa
  Wysłany: Pon Lut 03, 2014 08:35   Transportery - pomoc w wyborze.
   Zwierzątka: 4 szczury i 2 myszki


Temat wydzielony z tematu o transporterach. Proszę tutaj zadawać pytania dotyczące wyboru transportera.

chciałabym kupić transportrem moim ogonom. dotychczas jak zabierałam Harrego do domu(kiedy był jeszcze sam), z racji iż jeżdżę swoim autem do domu (studiuję w Wawie mieszkam w Płocku), to zabierałam go w klatce zapasowej od myszek, ale teraz szczuraski są dwa i nie wiem kompletnie jaki kupić...pierwszy post jest ubogi już w zdjęcia a ja szybciej załapię od razu jak mi ktoś powie jakie wymiary dla dwóch szczurków i jaki "model", jaka cena jest ok, a jaka to kompletne zdzierstwo.

czy to ma być coś takiego
http://www.zooplus.pl/sho..._gryzoni/313581
czy takiego
http://allegro.pl/transpo...3927578959.html

czy zupełnie coś innego...?:P
_________________

___________________________________
Harry(04.2013), Wally (02.2014), Karmelek i Hermiona(06.2014) -> Nasz temat
Ostatnio zmieniony przez limomanka Pią Maj 23, 2014 09:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Karena 
SITH HAPPENS



Dołączyła: 14 Wrz 2010
Posty: 5324
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Pon Lut 03, 2014 08:51   
   Zwierzątka: szczurze damy


sliwkowapanna, Wszystko zależy od Twoich potrzeb i docelowej ilości szczurów jaką chcesz/przewidujesz mieć.
Jeśli planujesz mieć więcej niż dwa to lepiej od razu kupować jakiś koci.