Alloszczur Strona Główna Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: AngelsDream
Pią Lis 09, 2012 15:13
Zmiany regulaminów + ostrzeżenia.
Autor Wiadomość
EpKee 
Forever Alone ...



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1120
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob Gru 31, 2011 22:02   Zmiany regulaminów + ostrzeżenia.
   Zwierzątka: rodzice, pies


Zmiana regulaminu ostrzeżeń:

BYŁO:

Cytat:
1. Użytkownik, który ewidentnie łamie regulamin (np.: spam, wulgaryzmy, notoryczne lekceważenie uwag moderacji, poważne obrażanie użytkowników) dostaje ostrzeżenie o wartości 1 z miejsca, bez uprzedzania poprzez formularze takie jak PW, gg, czy mail.

2. Użytkownik popełniający drobne wykroczenia, takie jak offtopowanie, drobne utarczki słowne etc. będzie przestrzegany, informowany o swoich wykroczeniach. Jeśli będą się powtarzały nagminnie - otrzyma ostrzeżenie. Trzecie upomnienie słowne oznacza pierwsze ostrzeżenie pisemne.

3. Ostrzeżenia nie wygasają samoistnie. Są usuwane ręcznie po zauważeniu poprawy w zachowaniu użytkownika.


4. Po drugim ostrzeżeniu użytkownikowi zabiera się avatar, a w miejsce podpisu wstawia się punkt regulaminu, który złamał, w kolorze różowym.

5. Po ostrzeżeniu o wartości 3 lub zsumowaniu się wielu ostrzeżeń do 3, skrypt blokuje użytkownikowi możliwość pisania we wszystkich działach.

6. Po ostrzeżeniu o wartości 4 lub zsumowaniu się wielu ostrzeżeń do 4, skrypt automatycznie nakłada na użytkownika ban, blokując całkowicie dostęp do forum. Użytkownik dostaje specjalną rangę. Taki ban jest nieusuwalny.

7. Istnieje możliwość otrzymania bana z miejsca, ale czasowego i będzie on trwać 7 dni. Informacja o czasowym banie będzie wstawiana w podpis użytkownika, dla informacji pozostałych użytkowników. Kolejny ban jest nieusuwalny.

8. Osoby trollujące będą karane czasowym ograniczeniem pisania postów, na okres 3 dni, bez wcześniejszego ostrzegania i karania. Jeśli po tym czasie dany użytkownik nie ochłonie i nadal będzie trollował, dostanie ban na stałe. W czasie obowiązywania tego ograniczenia reszta użytkowników zostanie o tym poinformowana.

9. Sytuacje, w których odbierana będzie możliwość pisania w dziale Offtopic i ShoutBoxie:
a) jeśli dział offtopic jest dla osoby jedynym działem, przy zaśmiecaniu go i ignorowaniu uwag moderacji,
b) SB zostanie zablokowane dla użytkownika, który przy jego pomocy będzie łamał regulamin lub w przypadku mniej poważnych, acz uciążliwych wykroczeń, a już szczególnie tych nagminnych.


Plus lista kar:
-Komentarz do posta
-Edycja lub usunięcie posta lub całego tematu
-Zabranie avataru
-Zabranie podpisu lub wstawienie w podpis punktu/punktów regulaminu, które użytkownik łamie
-Zablokowanie pisania w jednym lub wszystkich działach - czasowe lub trwałe
-Zablokowanie pisania w SB
-Ostrzeżenie o różnej wartości
-Ban - trwały lub czasowy
-Specjalna ranga, np. taka: lub taka:

Kary mogą być nałożone pojedynczo lub całą grupą - w zależności od pomysłowości i inwencji winowajcy.


JEST:

Cytat:
Regulamin ostrzeżeń

1. Ostrzeżenia dzielą się na:

a) miękkie – słowne upomnienia;
b) twarde – pasek pod avatarem.


2. Trzy upomnienia słowne to jedno ostrzeżenie twarde.


3. Pierwsze upomnienie słowne zachowuje ważność przez miesiąc. Drugie ostrzeżenie miękkie skutkuje przedłużeniem czasu ostrzeżenia do dwóch miesięcy, licząc od daty drugiego upomnienia.


4. Ostrzeżenia twarde przybierają wartości: 1, 2, 3 (warn), 4 (ban).


5. Ostrzeżenie twarde o wartości 1 zachowuje ważność przez pół roku, po tym czasie zostaje zdjęte. User, któremu nadano to ostrzeżenie otrzyma czerwony pasek pod avatarem.


6. Ostrzeżenie twarde o wartości 2 zachowuje ważność przez pół roku, po tym czasie zostaje zdjęte. User, któremu nadano to ostrzeżenie otrzyma czerwony pasek pod avatarem oraz zostanie mu zablokowana możliwość pisania postów w dziale „Offtopic” na czas trwania ostrzeżenia.


7. Ostrzeżenie twarde o wartości 3 oznacza zablokowanie userowi możliwości pisania na wszystkich podforach, blokada ta obejmuje również shoutbox.

a) Przy pierwszym zsumowaniu się ostrzeżeń do wartości 3, możliwość pisania na forum zostaje zablokowana na 1 miesiąc. Po tym czasie ostrzeżenie zostaje zredukowane do wartości 2 i trwa jak w pkt. 6.
b) Jeśli w trakcie pół roku po zredukowaniu pierwszego ostrzeżenia o wartości 3 do wartości 2 user ponownie złamie regulamin forum, otrzymuje on z miejsca ostrzeżenie o wartości 2 skutkujące półrocznym banem (ostrzeżeniem o wartości 4).


8. Ostrzeżenie twarde o wartości 4 oznacza zablokowanie userowi możliwości wejścia na forum czyli ban.


9. Ban może być czasowy lub stały.

a) Ban czasowy określa pkt. 7b oraz pkt. 10.
b) Ban stały user otrzymuje jeśli po raz trzeci dojdzie do zsumowania się na jego koncie ostrzeżeń do wartości 3.


10. Istnieje możliwość przyznania z miejsca ostrzeżenia o wartości 4 (bana) użytkownikowi, który w sposób rażący łamie regulamin forum, w tym narusza prywatność i godność innych userów. Ban ten jest banem czasowym, przyznawanym na okres 3 miesięcy i po tym czasie redukowanym do ostrzeżenia o wartości 2.


11. Ostrzeżenia są nadawane za:

a) Miękkie:
- drobne potyczki słowne;
- posty złożone z samych emotek;
- sporadyczne offtopowanie;
- kilkukrotne powielanie istniejących tematów;
- częste wstawianie zdjęć w formie niezgodnej z regulaminem.

b) Twarde:
- ignorowanie uwag moderacji;
- udział w kłótniach;
- spamowanie; trolling;
- nagminne odbieganie od tematu (offtopy);
- ataki na innych userów; nagminne naruszanie regulaminu forum.




ZMIANY REGULAMINU OGÓLNEGO:

Do punktu "IV Zasady Umieszczania Podpisu" zostaje dopisany punkt:

Cytat:
5. Jeśli MT zauważy/dostanie zgłoszenie o nieregulaminowym podpisie, wystosowuje PW do usera o zmianę podpisu. User ma na to 3 dni, po tym czasie podpis zostanie zdjęty przez MT. Jeśli user będzie uporczywie wrzucał nieregulaminowy podpis zostanie ukarany ostrzeżeniem o wartości 1.


Zostaje dodany do regulaminu punkt "V - Obowiązki MT":

Cytat:
Moderator/Admin ma obowiązek odpowiedzieć userowi ze jego pytanie/prośba zostało 
przedstawione gronu MT i zostanie rozpatrzone. Po rozpatrzeniu ma obowiązek odpisać 
o decyzji. 

MT ma obowiązek przy każdym wystawionym ostrzeżeniu wypisać dodatkowo punkty regulaminu które zostały złamane. 

Jeśli członek MT zamyka jakiś temat winien napisać na ile i z jakiego powodu.



ZDEJMOWANIE AKTUALNYCH OSTRZEŻEŃ:

Dnia 01.01.2012 użytkownikom aktywnym (czyli pojawiającym się na forum) przez ostatnie pół roku, a mającym nie więcej niż 2 ostrzeżenia, zostają zdjęte ostrzeżenia, które zostały wystawione wcześniej niż pół roku temu.

Ostrzeżenia wystawione później niż w czerwcu 2011 zatrzymują ważność przez pół roku od daty wystawienia.




Jeśli macie jakieś spostrzeżenia - zapraszamy do tematu - Sugestie na temat regulaminu.


Życzymy Wam wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku.
_________________
Duże E i jego mały Elementarz.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13