Alloszczur Strona Główna Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kluska
Pią Cze 01, 2012 16:22
[Szczecin/Wrocław/Poznań/Warszawa] 4 szczury PILNIE na DT!
Autor Wiadomość
ezma 

Wysłany: Pon Maj 14, 2012 16:58   [Szczecin/Wrocław/Poznań/Warszawa] 4 szczury PILNIE na DT!

Witam. jestem zielona jesli chodzi o szczury, a na glowe spadła mi opieka nad 4 szczurami. Wczesniej opiekowala sie nimi moja siostra ale niestety miala wypadek i zmarla. Gryzonie kilka dni byly bez opieki, teraz są u mnie. Ich futerko zrobilo sie zolte, chyba trzeba je wykapac? Poza tym nie gryza.. Wzielam je pierwszy raz na rece i nawet nie ugryzly. Są milusinskie. Jeden jest naprawde malutki reszta dorosla.

Widze, ze tu duzo ogloszen o szczurach, czy nie ma szans, ze ktos przygarnie tą czwórkę? Ja nie moge sie nimi zaopiekowac, bo jestem w pierwszych tygodniach zagrozonej ciazy i w zasadzie powinnam tylko lezec. Nie mam mozliwosci brac ich na rece, sprzatac nawet niemoge. nie chciałabym zeby zdziczaly.

Blagam o pomoc!

edit: 1 SZCZUREK ZNALAZŁ JUŻ DOMEK. POZOSTAŁO TRZECH PANÓW

Ostatnio zmieniony przez smeg Wto Maj 22, 2012 20:21, w całości zmieniany 2 razy  

Kasik 
Firestarter

Wysłany: Pon Maj 14, 2012 17:04