To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak?

Anonymous - Czw Paź 06, 2011 12:57

AngelsDream napisał/a:
Mao, tutaj, po pięknej awanturze, którą zorganizował Michał, paczka dotarła kurierem dnia następnego oraz punktualnie.
bo kurier łachy nie robi, warto wiedzieć, że awizo ma prawo zostawić po drugiej nieudanej próbie dostarczenia. Nie wcześniej. :]
babyduck - Czw Paź 06, 2011 13:11

Viss napisał/a:
warto wiedzieć, że awizo ma prawo zostawić po drugiej nieudanej próbie dostarczenia. Nie wcześniej.
Jest jakaś podstawa prawna?

Już kilka razy kurier na wieść, że będę po 17 zaproponował zostawienie towaru u sąsiadów. Chyba ich pogięło.

Mao - Czw Paź 06, 2011 13:14

W moim przypadku kurier mógł mnie nie złapać, bo naprawdę przez cały zeszły rok byłam w domu prawie weekendowo - nocnym gościem :roll: chociaż numer do mnie mają. Awizo były dwa. (Mówię o sytuacji, kiedy musiałam po pakę jechać do Włocławka).

Teraz nie powinni mieć z tym problemu, nie ma mnie w domu właściwie tylko południami. Tylko nie mam pojęcia, co się dzieje z moją paczką - została wreszcie wysłana, czy gnije gdzieś w magazynie? Jak na razie odpowiedzi nie ma, jak nie dostanę jej jutro, to naprawdę się wkurzę, zwłaszcza, że poszedł przelew, z czego moich pieniędzy było niewiele, tata kupę kasy wybulił na psie papu. Jak coś będzie nie tak, to mnie powiesi ;(

Do tej pory nie miałam żadnych problemów z zooplusem :| (co innego z GLS). Dla mnie jest bardziej korzystny niż animalia i moim zdaniem ma nieco ciekawszą ofertę, chociaż niektórych rzeczy tam brakuje - leniwa Mao chciałaby w jednym miejscu i JRFarmy, i Care +, i sputniki, i transportery, i tarasy Ferplasta...

wushu - Czw Paź 06, 2011 14:22

Wiecie, co do nieudolnych prób dostarczenia przez kuriera paczki...
Ja kiedyś, zamawiając prezent ślubny dla mojego brata :P miałam nieprzyjeność z kurierem, który kłamał, że był. Bardzo się uśmiałam jak zobaczyłam na stronie "gdzie znajduje się paczka" status, że kurier dwa razy nie zastał nikogo w domu (fajnie bo akurat byłam chora i non stop w domu :] ). Zadzwoniłam tam i oni go jakoś namierzyli i widocznie pogonili i mi to dostarczył jeszcze tego samego dnia. To było bardzo nieładne i od tego czasu unikam kurierów jak ognia. Mało by brakowało a odesłali by to do sklepu i mogłabym się wypchać. Nie wierz nigdy kurierowi :P


I czy wie ktoś z Was czy w jakimś sklepie są dostępne tunele ferplastowe przezroczyste z niebieskimi łącznikami?
Co do sklepu napiszę z zapytaniem to mówią, że mają tylko czarne...

Mao - Pią Paź 07, 2011 10:29

Wczoraj wysłali wreszcie moją paczkę! :jupi: jest w Komornikach na razie ._.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, odpowiedzieli mi też na maila. Wczoraj jak poczytałam opinie ludzi na FB, to mi zrzedła mina. Niektórzy pisali, że paczka do nich nie doszła przez 2 miesiące :shock:

Odetchnęłam.

wushu, ja mam niebieski z żółtymi końcami, z zooplusa właśnie...

Vaco - Pią Paź 07, 2011 10:51

babyduck napisał/a:
zaproponował zostawienie towaru u sąsiadów
jak mnie nie ma w domu to często pozwalam, żeby zostawili u sąsiadów ;) Tyle że moi są akurat bardzo odpowiedzialni i nie boję się im zostawiać np. domu pod opiekę gdy gdzieś wyjeżdżam i na odwrót :)
Martini - Pią Paź 07, 2011 11:46

Ja mam złe doświadczenia z kurierami i dopóki jest inna opcja wysyłki, to z niej korzystam. Goście oszczędzają na komórkach, przyjeżdżają, zostawiają w drzwiach info, że byli, proszą o kontakt, dzwonisz, dowiadujesz się, że jutro masz być w domu żeby nie wiem co, bo oni mają dwa dni na dostarczenie paczki. Mam to gdzieś. Trzeba było wcześniej zadzwonić i byśmy się dogadali - ja nie wyszłabym z domu o 15.05, koleś nie przyjechałby o 15.10.
wushu - Pią Paź 07, 2011 13:14

Mao, ale mi chodzi o takie rury jak te na górze:
http://p.alejka.pl/i2/p_n...a-szara_0_b.jpg

Oli - Pon Gru 19, 2011 23:28

kocham animalia.pl ponad wszystko! może nie mają najniższych cen, ale nigdy nie było problemu z dołożeniem produktów, nawet kilkukrotnym, dowóz zawsze po umówieniu się telefonicznym, zawsze wszystkie produkty są, a jak dłużej nie można ich dostać to po ok. 3 dniach od zamówienia jest info, że trzeba będzie dłużej poczekać lub mogą wymienić czy skreślić to z zamówienia.
greenfreak - Pią Sty 13, 2012 15:06

No, jakimś cudem przebrnęłam przez tyyyle stron ;)
I nie pojęłam ostatecznie - był tylko plan zamówienia z niemieckiego zooplusa, czy zamówił ktoś? Bo ja przyznam, że nic a nic ich nie rozumiem - i to nie tylko przez język.
Chciałam zamówić tridoora w promocji - 109€ - ale nie zdążyłam. Podskoczyło o 10€ - dobra, nie ma tragedii. Widzę, że teraz znów jest za 109€, ale zamówiłam w końcu wcześniej, oprócz tego jeszcze 3 miseczki zamówiłam. W sobotę mama zapłaciła na konto im. Pieniądze zapłacone w Niemczech, przesyłka do mnie ma iść. Dzisiaj o 10 dostałam maila dla mnie cokolwiek problematycznego, bo ja niemieckiego ani trochę, a google tłumacz mówi mi tak:

Cytat:
Zadbamy, aby Twoje zamówienie zostanie wysłane do naszego magazynu.Późniejsze zmiany zamówienia nie jest zatem możliwe. Proszę pamiętać, że wszelkie zmiany adresu nie jest już możliwe. Poniżej znajdują się szczegóły Twojego zamówienia wymienione.

Otrzymasz potwierdzenie wysyłki, gdy zamówienie opuszcza magazyn.Status swojego zamówienia, zawsze można się do "My Great oferty."

Życzymy wiele radości z wybranych produktów i czekamy na kolejną wizytę.

Szczerze

Zespół zooplus

Off-Topic:
Przyznacie chyba, że "szczerze" jest boskie? :P


Oraz drugie, tłumaczone tym samym szatańskim wynalazkiem:

Cytat:

Płatności w wysokości 112,74 EUR, otrzymaliśmy z podziękowaniem. W artykule żądane 158399,0 miska z haka 0,28 l, Ø 9 cm nie jest aktualnie dostępny. Musieliśmy usunąć ten element z zamówienia.

Aby została wydana pod numerem xxxxxxxx do wysyłki.Dostawy towarów będą zwykle w ciągu 2-3 dni roboczych.

Daj nam znać, jeśli możemy zorganizować dla zwrotu różnicy do Ciebie.

Proszę o kontakt, jeśli kontakt z nami.

Szczerze

Twój zespół serwisowy


Wysłaliśmy im 112€, bo tyle miało wyjść z miseczkami, klatką w wyższej cenie i rabatem jednocześnie. Rzecz jasna, nikt nie poczuł się, aby poinformować wcześniej, że miseczek nie ma (dwa pozostałe rozmiary najwyraźniej są, zamieniłabym po prostu :/ ), tu mi piszą, że chcą 109€ zamiast 112€, a na moim zooplusowym koncie jakimś cudem mam napisane, że powinnam była bez misek dać 97€ :roll:

Teraz to trudne pytanie: czy ktoś rozumie coś z tego czeskiego filmu w realiach polsko-niemieckich? Chciałabym chociaż pojąć, czy oni tą moją paczkę gdzieś wydali w świat, czy jeszcze jest szansa, aby ich opierniczyć i poprosić o dołączenie misek. Nie będę przecież zamawiała potem 3 miseczek po 2€, żeby płacić za przesyłkę...

quagmire - Pią Sty 13, 2012 15:20

Hmm, z tego tłumaczenia to jakoś dziwnie, ale rozumiem, że tylko jedna miska nie jest dostępna i pozostałe powinny jednak przyjść.
Ja zamawiałam wiele razy z niemieckiego, zdarzyło mi się, że kurier nie dostarczył paczki, bo była zbyt ciężka (a była już w Warszawie) i została odesłana (mimo, że z polskiego zooplusa taka sama paczka dochodzi) i ostatecznie też doszła, mimo, że spakowali ją tak samo.

Oni się też Ciebie proszą, abyś napisała, w jaki sposób mają Ci zwrócić pieniądze.

No i wg mnie na tym etapie zamówienia nie można już dokonywać zmian, to odpowiednik polskiego maila:
Cytat:
dziękujemy bardzo za złożenie zamówienia w naszym sklepie i zaufanie, jakim darzy Pan/ Pani zooplus.

Dokładamy wszelkich starań, aby złożone zamówienie zostało jak najszybciej przekazane do naszego magazynu. Dlatego też dokonywanie zmian w zamówieniu jest już od tego momentu niemożliwe. Poniżej znajdzie Pan/ Pani szczegóły dotyczące zamówienia.

Gdy tylko paczka zostanie wysłana z magazynu, otrzyma Pan/Pani e-mail potwierdzający jej wysłanie. Aktualny status zamówienia można sprawdzić w każdej chwili w zakładce „Mój zooplus” https://www.zooplus.pl/myzooplus

https://www.zooplus.pl/myzooplus

Życzymy zadowolenia z zamówionych produktów i zapraszamy do ponownych odwiedzin w naszym sklepie.

Serdecznie pozdrawiamy

Zespół zooplus


Devona - Pią Sty 13, 2012 15:27

Greenfreak, wklej babo e-maile w oryginale, a nie po działaniu google translate :P .
greenfreak napisał/a:
109€
Gdzie jest napisane o tym 109?
greenfreak - Pią Sty 13, 2012 15:33

quagmire, czyli też sądzisz, że wrzucili to do miejsca, z którego potem już wysyłają? Mi się wydaje, że w ogóle nie mieli misiek "dziewiątek", ale to też trochę chamstwo, że mieli niemal 5 dni roboczych od wpłaty i mogli naskrobać maila, czy chcę coś innego...
Dziękuję, że ostrzegasz, będę czujna na tego kuriera, jak wyślą następną wiadomość - mam akurat bardzo wojownicze nastroje, także chyba dam radę przekonać ich, że paczka nie jest za ciężka, choćby była.
Ale jak tak się przyglądam temu rachunkowi w pdf, to wychodzi na to, że nie dość, iż klatka potaniała znów do 109, miseczek nie ma, ale rabat naliczony jest chyba dalej od wartości zamówienia, które robiłam :)
Skoro zooplus ma takie skrajne opinie, to na pewno napiszę dalej o wszystkim, co się jeszcze przydarzy.

edit: Dev,
http://www.zooplus.de/sho...chen/80cm/94833
Ta cena wisi na stronce i u mnie na moim zooplusowym koncie też, choć jestem absolutnie pewna, że jak składałam zamówienie (przed zapłaceniem), była dycha więcej.

Maile w oryginale:
Cytat:
Sehr geehrte Frau H...,

Ihre Zahlung in Höhe von 112.74 EUR haben wir dankend erhalten. Der von Ihnen gewünschte Artikel 158399.0 Edelstahlnapf mit Haken- 0,28 l, Ø 9 cm ist augenblicklich nicht lieferbar. Wir mussten diesen Artikel aus Ihrer Bestellung streichen.

Die Bestellung wurde unter der Nummer 19860190 zum Versand freigegeben. Die Auslieferung der Ware erfolgt dann in der Regel innerhalb von 2-3 Werktagen.

Bitte informieren Sie uns, ob wir die Rückzahlung des Differenzbetrages an Sie veranlassen können.

Bei Rückfragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr Service-Team


Cytat:
Sehr geehrte Frau H...,

vielen Dank für Ihre Bestellung bei zooplus und Ihr Vertrauen in unseren Shop.

Wir kümmern uns umgehend darum, dass Ihre Bestellung an unser Lager übertragen wird. Eine nachträgliche Änderung Ihrer Bestellung ist daher leider nicht möglich. Bitte beachten Sie, dass auch keine Adressänderung mehr möglich ist. Im Anschluss finden Sie die Einzelheiten Ihrer Bestellung aufgeführt.

Sie erhalten eine Versandbestätigung, sobald Ihre Bestellung unser Lager verlässt. Den Status Ihrer Bestellung können Sie jederzeit unter "Mein zooplus" verfolgen.

https://www.zooplus.de/myzooplus

Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit den gewählten Produkten und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr zooplus Service-Team

PS: Bei Fragen zu Ihrer Bestellung helfen wir Ihnen gern weiter. Sie erreichen uns telefonisch von Montag bis Freitag von 8 - 19 Uhr und samstags von 8 - 14 Uhr unter +49 (0)89 / 211 29 211. Oder rund um die Uhr über unser Kontaktformular:

https://www.zooplus.de/contact

Devona - Pią Sty 13, 2012 16:49

greenfreak napisał/a:
Ale jak tak się przyglądam temu rachunkowi w pdf, to wychodzi na to, że nie dość, iż klatka potaniała znów do 109, miseczek nie ma, ale rabat naliczony jest chyba dalej od wartości zamówienia, które robiłam :)
Jeśli masz problem z odczytaniem rachunku, to możesz mi przysłać i Ci przetłumaczę :) .
greenfreak napisał/a:
quagmire, czyli też sądzisz, że wrzucili to do miejsca, z którego potem już wysyłają? Mi się wydaje, że w ogóle nie mieli misiek "dziewiątek", ale to też trochę chamstwo, że mieli niemal 5 dni roboczych od wpłaty i mogli naskrobać maila, czy chcę coś innego...
Jesteś pewna, że nie przeoczyłaś tej informacji w żadnej wcześniejszej wiadomości (powinnaś dostać przynajmniej 2 e-maile przed tym z potwierdzeniem otrzymania wpłaty)?

Z tego, co widzę w oryginalnych wiadomościach, to rzeczywiście nie mają tych miseczek aktualnie, więc proszą o podanie informacji, w jaki sposób mają zwrócić Ci za nie pieniądze. Druga wiadomość dotyczy już samej wysyłki. Informują Cię, że zmiana adresu nie jest już możliwa i dadzą Ci znać, jak tylko zamówienie opuści magazyn.
Cytat:
Mit freundlichen Grüßen
To nie znaczy "szczerze", tylko "z uprzejmymi pozdrowieniami" ;) .
greenfreak napisał/a:
Skoro zooplus ma takie skrajne opinie, to na pewno napiszę dalej o wszystkim, co się jeszcze przydarzy.
Ja ogólnie z zooplusa jestem zadowolona, zarówno niemieckiego, jak i polskiego. Problemy miewałam z samymi przesyłkami, ale na to już wina firm kurierskich.
smeg - Pią Sty 13, 2012 16:56

Po angielsku też się pisze "sincerely" na końcu listu i można to przetłumaczyć translatorem, jako "szczerze" :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group