Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak?
LunacyFringe - Nie Paź 24, 2010 12:12
satanka666, w mailu zazwyczaj jest napisane co trzeba wpisać w tytule. Ale myślę, że jak napiszesz nr zamówienia to w zupełności wystarczy.
Mihoshi - Nie Paź 24, 2010 16:27
Ja podzielę się moimi, niestety niezbyt przyjemnymi doświadczeniami z zooplusa. Paczka zamówiona w czwartek, wysłana ze sklepu 18 paź. Wpadła niestety w dziurę czasoprzestrzenną między 18 a 21, którego to trafiła do Polski, ale nie to było najgorsze. Karton był w stanie opłakanym, nie był w żaden sposób zabezpieczony na podróż (w środku jedynie jedna folia z dużymi bąblami rozmiaru A4, która zabezpieczała.... w sumie sama nie wiem co X_X' ), a wszystkei rzeczy zostały po prostu wrzucone do pudła... Niestety, tunel ucierpiał w sposób dość znaczący (czyt. totalnie potrzaskany) rozrywając przy tym torbę ze żwirkiem :(. Strasznie nie lubie reklamacji, ale w tym przypadku musze, bo jednak 30zł poszło papa >_>. Generalnie będe szukała czegoś innego, nie polecam!
najeli - Pią Lis 12, 2010 14:50
a ja muszę bardzo pochwalić krakvet! zamówiłam u nich sporą wyprawkę dla maluchów w środę wieczorem. dzisiaj zadzwoniła pani, że niestety nie mają takiego poidełka jak chciałam (konkretnej pojemności) i że mogę albo poczekać, albo dołożą mi trochę większe poidełko bez dopłaty i wysyłają dzisiaj. przesyłka będzie w poniedziałek
trochę się obawiałam, po tym co przeczytałam tutaj, ale proszę, bywa zupełnie miło i ok
Devona - Pią Lis 12, 2010 17:10
najeli napisał/a: | dzisiaj zadzwoniła pani, że niestety nie mają takiego poidełka jak chciałam (konkretnej pojemności) i że mogę albo poczekać, albo dołożą mi trochę większe poidełko bez dopłaty i wysyłają dzisiaj | Taaa, zobaczymy, jak zareagujesz, jak przy każdym zamówieniu będzie coś, czego nie mają , a z czasem przestaną dzwonić, tylko skompletują zamówienie bez tych artykułów i zwrócą Ci pieniądze na konto. Za pierwszym razem też byłam zachwycona tym, że zaproponowali wysyłkę najpierw części rzeczy, a później tego, na co będzie trzeba czekać, ale wtedy mi się nie spieszyło. Przy kolejnych zamówieniach już byłam nieco poirytowana, bo nagle okazywało się, że niektóre zamówione rzeczy jeszcze bardzo długo nie będą dostępne i w związku z tym proponują mi wymianę na coś innego, a z czasem przy odbiorze zamówienia okazywało się, że czegoś w nim nie ma, więc gdy pisałam do nich oburzona, dostawałam odpowiedź, że przecież już mi wysłali przelew za te artykuły, więc czemu się czepiam .
Mihoshi, przesyłki kurierskie "podróżują" do 1 do 3 dni roboczych z innych krajów. Jeśli doszło do uszkodzenia, to trzeba było zgłosić zooplusowi, a przede wszystkim otworzyć przy kurierze paczkę, skoro tak źle wyglądała.
LalaAla - Sob Lis 13, 2010 11:49
Hej...
Po raz trzeci zamówiłam jedzonko w Zooplusie.. Słuchajcie to jest jakaś parodia Dwa pierwsze razy wysłana paczka wróciła do nich z podowu "niewpisanego w formularzu adresu dostawy" (oczywiście mimo iż w mailu od nich był mój dokładny adres.. Zamówiłam trzeci raz i ... paczka wróciła do nich z powodu braku adresu Tym razem stwierdziłam, że kultura na bok i wygarnę im co myślę. Oczywiście bez przekleństw ale nawtykam im jak im się należy. Oto odpowiedź:
Szanowna Pani Alicjo,
dziękujemy za Pani wiadomość.
I. Niestety w naszej bazie danych widnieje niekompletny adres dostawy w Pani profilu klienta (brak numeru domu oraz mieszkania). Zawiniliśmy tylko w tym, że nie poprosiliśmy Panią uzupełnić adres dostawy w składce "Mój Zooplus" na naszej stronie internetowej przy zgłoszeniu problemu jeszcze w lipcu (podczas realizacji pierwszego zamówienia). Za co bardzo przepraszamy.
II. Przekazaliśmy firmie kurierskiej Pani numer telefonu (510 893 603) oraz kompletny adres dostawy (ul. Artura Grottgera 16 / 3; 81-609 Sopot). W ciągu dwóch dni powszednich kurier powinien skontaktować się z Panią, aby ustalić termin kolejnej dostawy przesyłki nr 626630284543. W przypadku braku kontaktu ze strony GLS prosimy nie zwlekać i skontaktować się z nami ponownie.
III. Jeśli nie zmieni Pani decyzji i zrezygnuje ze współpracy z nami , no to trudno... Ale jednak jeśli powróci Pani do grona naszych klientów prosimy wejść do składki "Mój Zooplus" i uzupełnić dane adresowe, ponieważ bez wpisania kompletnego adresu dostawy sytuacja powtórzy się na pewno... W ramach małej rekompensaty oferujemy 10% kupon rabatowy na kolejne zamówienie.
Kod kuponu: ************
Kupon jest ważny do 15.10.2011
W razie pytań prosimy nie zwlekać i skontaktować się z nami ponownie.
Pozdrawiamy
serwis obsługi klienta zooplus
Masakra..
najeli - Pon Lis 15, 2010 11:34
Devona, dostałam dzisiaj przesyłkę. jest wszystko ok... więc nadal nie mam prawa narzekać
agacia - Pon Lis 15, 2010 13:20
Jak kupowałam w krakvecie nigdy mi się nie zdarzyło, ze mieli wszystko co zamówiłam. Chyba, ze zamawiałam jeden worek karmy Teraz żarełko dla psów od dłuższego czasu kupuję w telekarmie.
AngelsDream - Pon Lis 15, 2010 14:07
agacia napisał/a: | Teraz żarełko dla psów od dłuższego czasu kupuję w telekarmie. |
Cudowna opcja. Aż boję się chwalić.
LalaAla - Pon Lis 15, 2010 18:20
Zrezygnowałabym ze śmierdzącego Zooplusa tylko nigdzie indziej nie ma Timmy Rattimmy.. Jestem na nich skazana
Bel - Pon Lis 15, 2010 18:59
A ja nadal nie miałam nieprzyjemności z zooplusa.Za każdym razem wszystko świetnie spakowane,pudło ok,całość zamówienia i na dodatek ostatnio zaskoczyli mnie terminem bo dwa dni od zamówienia już był kurier
Devona - Pon Lis 15, 2010 22:00
najeli napisał/a: | Devona, dostałam dzisiaj przesyłkę. jest wszystko ok... więc nadal nie mam prawa narzekać | Przecież pisałam, że dopiero po czasie przestali nawet dzwonić z informacją, że coś nie przyjdzie, tylko cichaczem zwracali pieniądze na konto . Na początku też byłam zachwycona .
Bel - Pon Lis 15, 2010 22:13
Raz Marcin skorzystał z krakvetu.Po roku?zadzwonili właśnie dziś z pytaniem:
-czemu nie korzysta Pan z naszych usług?
-Bo nie macie Państwo interesującego mnie asortymentu(wymienił)
-No tak..nie mamy...
-No to nie mamy o czym rozmawiać?
-No tak.. nie mamy..
pip...pip..pip...
hehehehehe
Cola - Śro Lis 17, 2010 10:51
nie wiem dlaczego dopiero teraz trafiłam na www.kacikpupila.pl
kupiłam 20kg r&m pro, wychodzi 6,95 zł za kilogram
uzbierałam jeszcze kilka produktów do 10kg i miałam przesyłkę za darmo.
zamówiłam w środę 10.11 i dziś rano przyszedł kurier
polecam!
gratis - Śro Lis 17, 2010 16:28
Cola, a ja nie wiem dlaczego dopiero teraz trafiłaś.
Już kiedyś ich reklamowałam, jednak bez większego halo, mogło Ci umknąc.
Ja ich wielbię, bo a) mają sklep w moim mieście, b) wprowadzili program lojalnościowy c) wyprosiłam od nich wiele produktów, których wcześniej w ofercie nie mieli.
(I mam u nich 4% rabat, więc gdyby ktoś chciał mogę "użyczyc" konta. )
satanka666 - Śro Lis 17, 2010 16:29
gratis, można odebrać osobiście? bo chyba jestem ślepa i nie widziałam na stronie ;p
|
|
|