Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak?
LalaAla - Sob Lip 17, 2010 11:30
A tam do nich nie ma żadnego numeru telefonu, infolinii jakiejś??
AngelsDream - Sob Lip 17, 2010 11:38
LalaAla, formalnie dla części polskiej nie ma. Wszystkim, którzy nie mają cierpliwości i nerwów do czekania, doradzam napisanie oficjalnego pisma do nich (mogę pomóc). Dziś na swoje otrzymałam odpowiedź:
Cytat: | Szanowna Pani Lewandowska,
serdecznie dziękujemy za Pani wiadomość.
Pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołożymy maksymalnych starań aby przesyłka nr 626630020059 w poniedziałek (19/07/2010) została nadana. Jeżeli tak się nie stanie, dnia 20/07/2010 zlecimy przelew zwrotny na Pani konto bankowe.
W razie pytań prosimy nie zwlekać i skontaktować się z nami ponownie.
Pozdrawiamy
serwis obsługi klienta zooplus |
LalaAla - Sob Lip 17, 2010 12:34
Eeeeehhh co za gnojki za przeproszeniem Ja dostałam od nich ostatniego maila o tej treści:
"Szanowna Pani Alicjo,
serdecznie dziękujemy za Pani wiadomość.
Przekazaliśmy firmie kurierskiej Pani numer telefonu: 0 510 893 603. W ciągu dwóch dni powszednich kurier powinien skontaktować się z Panią, aby ustalić termin kolejnej dostawy nr 626630021247.
W przypadku braku kontaktu ze strony GLS prosimy nie zwlekać i skontaktować się z nami ponownie.
Pozdrawiamy
serwis obsługi klienta zooplus"
[ Dodano: Sob Lip 24, 2010 13:26 ]
Dziś mamy sobotę. W poniedziałek doszła do mnie paczka z zooplusa.. W końcu.. Kompletna, w paczce Selectiv i dropsiki, która zamówiłam.. Zastanawiam się czy nadal u nich zamawiac Ceny mają konkurencyjne..
Oli - Pon Lip 26, 2010 23:49
wielki, OGROMNY, tłusty i grubaśny plus dla sklepu kuchnia pupila!!! zamówiłam wczoraj o 2 w nocy klatkę ferplasta quadrę. wiedząc jak to jest z ferplastem nie wierzyłam w zapewnienia sklepu, że realizują zamówienie w 24h, a dzisiaj o 20 już miałam klatkę! kontakt ze sklepem też bardzo dobry i miły. no po prostu jestem w mega pozytywnym szoku.
AngelsDream - Wto Lip 27, 2010 10:13
Do nas karma dotarła w tę graniczną środę, z ciekawości czystej nie napisałam do sklepu ani słowem - widać oni też są ciekawi, bo nawet nie starają się naprawić swojego wizerunku w moich oczach.
polonistka - Śro Sie 18, 2010 13:54
A ja po raz kolejny kocham Animalię. Namąciłam dziś, zmieniałam zamówienie, adres, godzinę - nie ma problemu, wszystko da radę.
Love. Po prostu wielka miłość.
sachma - Wto Wrz 14, 2010 15:53
a ja już 3 raz przejechałam się na krakvecie.. znów czekam ponad tydzień na kilka rzeczy.. znów robią niby wszystko co możliwe a w ciągu 24h paczka która jest kompletna nie ruszyła się z magazynu i nie wiadomo czy jutro się ruszy..
ja wszystko rozumiem, ale dla mnie tydzień to max jaki można czekać na paczkę.. a w krakvecie już dwa razy czekałam o wiele dłużej.. przedostatnim razem 2.5tyg na karmę dla psów.. ostatnio 4tyg na karmę dla psów kota i środek do czyszczenia uszu... teraz zamówiłam 4 piłeczki.. w zeszły wtorek.. w środę mieli kasę.. i możliwe że wyślą mi to w tą środę, albo czwartek.. w piątek albo poniedziałek może dostanę swoją paczkę..
jak ktoś ma czas czekać to śmiało zamawiać tam, ale jak nie macie czasu to lepiej zamówić na allegro - tam przynajmniej wystawiają to co mają...
agacia - Wto Wrz 14, 2010 16:57
Skąd ja to znam. Jak zamawiałam w krakvecie to zawsze akurat nie było czegoś z mojego zamówienia w magazynie
haishe - Czw Wrz 16, 2010 17:45
a wie ktos jak sie zarejestrowac w zooplusie?
agacia - Czw Wrz 16, 2010 19:10
Rejestrujesz sie jak skladasz zamowienie
ekozwierzak - Sob Wrz 25, 2010 00:01
Witam,
Polecam mój sklep z karmami dla psów i kotów, ponieważ wiem, że wielu forumowiczów ma i także większych pupili
Aby złożyć zamówienie nie trzeba się rejestrować- sprawnie szybko i przyjemnie.
www.ekozwierzak.pl
Koleżanka prowadząca hodowle amstafów koło Wrocławia ostatnio zamówiła w Krakvecie karmę dla psa i czekała 3 tygodnie i nawet nie została poinformowana o przesunięciu.
PALATINA - Sob Wrz 25, 2010 11:52
Nieznoszę jak ktoś swoja reklamę opiera nie na chwaleniu swojego, ale na mieszaniu z błotem konkurencji (niemalże jak kampania PISu).
Layla - Sob Wrz 25, 2010 11:56
ekozwierzak napisał/a: | Koleżanka prowadząca hodowle amstafów koło Wrocławia ostatnio zamówiła w Krakvecie karmę dla psa i czekała 3 tygodnie i nawet nie została poinformowana o przesunięciu. | Co to ma do rzeczy? Brońcie się jakością usług a nie szpileczkami do konkurencji
adrian - Nie Wrz 26, 2010 08:32
Czy ktoś kupował w sklepie katani?
Nie mogę znaleźć opinii na temat tego sklepu.
http://katani.pl/
Nakasha - Nie Wrz 26, 2010 10:48
A mi się zooplus bardzo podoba, zawsze wszystko mi wysyłali w ciągu dwóch, trzech dni, od razu odpisywali mi na maile i jestem ich wierną klientką od 1,5 roku.
Na Krakvecie też się trochę przejechałam, wprawdzie wysłali przesyłkę w miarę szybko, ale części zamówienia nie było w magazynie.
|
|
|