Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak?
Anonymous - Pią Lip 16, 2010 16:06
Jak tak Was czytam to jestem przeszczęśliwa, że do mnie doszły obie paczki . Ale i tak stracili we mnie klienta, niech żałują, bo sporo zamawiałam
AngelsDream - Pią Lip 16, 2010 16:10
Postanowienia, postanowieniami - nie mogą łamać prawa, a ja napisałam słowo w słowo to, co usłyszałam od miłej Pani z Stworzyszenia Konsumentów Polskich. Mam prawo żądać zwrotu moich pieniędzy, tym bardziej, jeśli sklep dwukrotnie mnie okłamał.
Jestem bardzo zniesmaczona - lubiłam robić tam zakupy.
Z ich własnego regulaminu: Cytat: | W przypadku gdy nie możemy dostarczyć zamówionego towaru niezwłocznie powiadomimy Państwa o tym fakcie pisemnie. |
Cytat: | W razie opóźnień dostawy poinformujemy Państwa o tym fakcie natychmiast.
Dostawa towarów następuje w terminie 3-5 dni od momentu odnotowania przez nas Państwa opłaty za zamówienie. |
LalaAla - Pią Lip 16, 2010 16:22
A jakie jest Wasze zdanie na temat PlanetyZoo?? Bo chcę zamówic rurę do zawieszenia Ferplasta i zabawkę dla fretki trixie (drabinka z różnymi pierdółkami) i nie wiem czy tam zamawiac..
AngelsDream - Pią Lip 16, 2010 16:23
LalaAla, jak tam zamawiałam, zawsze było wszystko w porządku.
baradwys - Pią Lip 16, 2010 16:58
czyli muszę zmienić karmę
ehhh trudno, mus to mus. Co zaś do TeleKarmy, zamawiam u Nich od 2 lat i nigdy się nie zawiodłam
Zooplusowi mówimy stanowcze NIE!
alken - Pią Lip 16, 2010 17:33
może w tym zooplusie się szefostwo zmieniło albo co, pamiętam jak rok temu kupowałam klatkę i męczyłam ich mailami to odpisywali natychmiastowo i uprzejmie a wcale nie było problemu tylko ja byłam upierdliwa bo się obawiałam że wydałam 500zł i coś się może z tym stać
pamiętam też jak pomylili się i wysłali jednej dziewczynie z forum dwa furety to w zamian mogła zrobić zakupy za 200zł i ten drugi furet był jej.
mam nadzieję że to tylko przejściowe kłopoty bo nie wyobrażam sobie kupować gdzie indziej...
Nakota - Pią Lip 16, 2010 17:44
alken napisał/a: | mam nadzieję że to tylko przejściowe kłopoty bo nie wyobrażam sobie kupować gdzie indziej... |
Ani ja. Tima Rattima jest właściwie tylko u nich, a w związku z moją alergiczką wszelkie zmiany karmy są nie na miejscu
W związku z niekompletnym zamówieniem otrzymałam dwie możliwości - sklep mógł dorzucić brakujący produkt do następnego zamówienia (co kompletnie mi się nie opłaca, bo żarełko potrzebowałabym zaraz...) lub zwrócić pieniądze. Wybrałam drugą opcję i tu zaskoczyli mnie faktem, że do przelewu zwrotnego są im potrzebne jakieś kody IBAN i SWIFT do konta bankowego Pierwszy raz się z czymś takim spotykam.
baradwys - Pią Lip 16, 2010 17:49
Nakota, może zażądaj by wysłali Ci na koszt własny? Nie wydaje mi się by coś takiego potrzebowali... Po prostu się odsyła... w jakimś internetowym sklepie odesłali znajomej normalnie, bez żadnych kodów.
agacia - Pią Lip 16, 2010 17:50
Pewnie pieniądze będą słać z jakiegoś zagranicznego konta
Nakota - Pią Lip 16, 2010 17:57
Shy, ale tu nie chodzi o wysyłanie na własny koszt. Oni mi zrobią przelew, jeśli ja dam im te kody, a je można uzyskać w banku nawet przez telefon. Po prostu zdziwiłam się, że są im do czegoś potrzebne, bo nigdzie indziej się z tym nie spotkałam.
AngelsDream - Pią Lip 16, 2010 17:59
alken napisał/a: | może w tym zooplusie się szefostwo zmieniło albo co, |
Może wystarczy to, że paczki idą z Poznania, a nie z Niemiec.
I mam wrażenie, że po prostu droga jest taka: Niemiecki Zooplus Poznań Polska.
Ja mogę przeczekać kłopoty i do wrócić do zakupów u nich, ale na razie mam dość.
LalaAla - Pią Lip 16, 2010 19:08
Nakota napisał/a: | Shy, ale tu nie chodzi o wysyłanie na własny koszt. Oni mi zrobią przelew, jeśli ja dam im te kody, a je można uzyskać w banku nawet przez telefon. Po prostu zdziwiłam się, że są im do czegoś potrzebne, bo nigdzie indziej się z tym nie spotkałam. |
Siedziba fimy jest w Munchen z tego co widzę i na konto w tym kraju robisz przelew. A jeżeli ktoś z innego kraju ma zrobic przelew na polskie konto potrzebne im są kody SWIFT i IBAN..
baradwys - Pią Lip 16, 2010 19:14
Off-Topic: | co dziwniejsze, ja rok temu przy pierwszym zamówieniu dostałam zwrot nadpłaty... bez niczego |
LalaAla - Pią Lip 16, 2010 19:22
Shy_Lady napisał/a: | Off-Topic: | co dziwniejsze, ja rok temu przy pierwszym zamówieniu dostałam zwrot nadpłaty... bez niczego |
|
O a to już mnie zdziwiło. To w takim razie nie wiem ocb..
marlena85 - Sob Lip 17, 2010 10:20
a już myślałam, że tylko ja mam z nimi problem paczki wreszcie dotarły (niekompletne), ale i tak musiałam wcześniej biegać po sklepach, żeby kupić jakieś zastępcze jedzonko chociaż na kilka dni jednego dnia dostałam e-mail, że paczki wysłane i wszystko jest, a następnego dnia poinformowano mnie, że z zamówienia wykreślono transporter czyżby wyparował z zamkniętej paczki? ech, wysłałam e-mail z pytaniem czy zostanie on wysłany w kolejnej paczce, czy zwrócą mi za niego pieniądze, ale odpowiedź była wymijająca, wręcz wyglądała na automatyczną
|
|
|