To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak?

Anonymous - Pią Lip 16, 2010 16:06

Jak tak Was czytam to jestem przeszczęśliwa, że do mnie doszły obie paczki :| . Ale i tak stracili we mnie klienta, niech żałują, bo sporo zamawiałam :P
AngelsDream - Pią Lip 16, 2010 16:10

Postanowienia, postanowieniami - nie mogą łamać prawa, a ja napisałam słowo w słowo to, co usłyszałam od miłej Pani z Stworzyszenia Konsumentów Polskich. Mam prawo żądać zwrotu moich pieniędzy, tym bardziej, jeśli sklep dwukrotnie mnie okłamał. :roll:

Jestem bardzo zniesmaczona - lubiłam robić tam zakupy. :roll:

Z ich własnego regulaminu:
Cytat:
W przypadku gdy nie możemy dostarczyć zamówionego towaru niezwłocznie powiadomimy Państwa o tym fakcie pisemnie.


Cytat:
W razie opóźnień dostawy poinformujemy Państwa o tym fakcie natychmiast.

Dostawa towarów następuje w terminie 3-5 dni od momentu odnotowania przez nas Państwa opłaty za zamówienie.

LalaAla - Pią Lip 16, 2010 16:22

A jakie jest Wasze zdanie na temat PlanetyZoo?? Bo chcę zamówic rurę do zawieszenia Ferplasta i zabawkę dla fretki trixie (drabinka z różnymi pierdółkami) i nie wiem czy tam zamawiac..
AngelsDream - Pią Lip 16, 2010 16:23

LalaAla, jak tam zamawiałam, zawsze było wszystko w porządku. :)
baradwys - Pią Lip 16, 2010 16:58

;( czyli muszę zmienić karmę ;(
ehhh trudno, mus to mus. Co zaś do TeleKarmy, zamawiam u Nich od 2 lat i nigdy się nie zawiodłam :)
Zooplusowi mówimy stanowcze NIE!

alken - Pią Lip 16, 2010 17:33

może w tym zooplusie się szefostwo zmieniło albo co, pamiętam jak rok temu kupowałam klatkę i męczyłam ich mailami to odpisywali natychmiastowo i uprzejmie a wcale nie było problemu tylko ja byłam upierdliwa :wink: bo się obawiałam że wydałam 500zł i coś się może z tym stać
pamiętam też jak pomylili się i wysłali jednej dziewczynie z forum dwa furety to w zamian mogła zrobić zakupy za 200zł i ten drugi furet był jej.

mam nadzieję że to tylko przejściowe kłopoty bo nie wyobrażam sobie kupować gdzie indziej...

Nakota - Pią Lip 16, 2010 17:44

alken napisał/a:
mam nadzieję że to tylko przejściowe kłopoty bo nie wyobrażam sobie kupować gdzie indziej...

Ani ja. Tima Rattima jest właściwie tylko u nich, a w związku z moją alergiczką wszelkie zmiany karmy są nie na miejscu :?

W związku z niekompletnym zamówieniem otrzymałam dwie możliwości - sklep mógł dorzucić brakujący produkt do następnego zamówienia (co kompletnie mi się nie opłaca, bo żarełko potrzebowałabym zaraz...) lub zwrócić pieniądze. Wybrałam drugą opcję i tu zaskoczyli mnie faktem, że do przelewu zwrotnego są im potrzebne jakieś kody IBAN i SWIFT do konta bankowego :shock: Pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

baradwys - Pią Lip 16, 2010 17:49

Nakota, może zażądaj by wysłali Ci na koszt własny? Nie wydaje mi się by coś takiego potrzebowali... Po prostu się odsyła... w jakimś internetowym sklepie odesłali znajomej normalnie, bez żadnych kodów.
agacia - Pią Lip 16, 2010 17:50

Pewnie pieniądze będą słać z jakiegoś zagranicznego konta :roll:
Nakota - Pią Lip 16, 2010 17:57

Shy, ale tu nie chodzi o wysyłanie na własny koszt. Oni mi zrobią przelew, jeśli ja dam im te kody, a je można uzyskać w banku nawet przez telefon. Po prostu zdziwiłam się, że są im do czegoś potrzebne, bo nigdzie indziej się z tym nie spotkałam.
AngelsDream - Pią Lip 16, 2010 17:59

alken napisał/a:
może w tym zooplusie się szefostwo zmieniło albo co,


Może wystarczy to, że paczki idą z Poznania, a nie z Niemiec. :roll:

I mam wrażenie, że po prostu droga jest taka: Niemiecki Zooplus -> Poznań -> Polska.

Ja mogę przeczekać kłopoty i do wrócić do zakupów u nich, ale na razie mam dość.

LalaAla - Pią Lip 16, 2010 19:08

Nakota napisał/a:
Shy, ale tu nie chodzi o wysyłanie na własny koszt. Oni mi zrobią przelew, jeśli ja dam im te kody, a je można uzyskać w banku nawet przez telefon. Po prostu zdziwiłam się, że są im do czegoś potrzebne, bo nigdzie indziej się z tym nie spotkałam.


Siedziba fimy jest w Munchen z tego co widzę i na konto w tym kraju robisz przelew. A jeżeli ktoś z innego kraju ma zrobic przelew na polskie konto potrzebne im są kody SWIFT i IBAN..

baradwys - Pią Lip 16, 2010 19:14

Off-Topic:
co dziwniejsze, ja rok temu przy pierwszym zamówieniu dostałam zwrot nadpłaty... bez niczego :/

LalaAla - Pią Lip 16, 2010 19:22

Shy_Lady napisał/a:
Off-Topic:
co dziwniejsze, ja rok temu przy pierwszym zamówieniu dostałam zwrot nadpłaty... bez niczego :/


O a to już mnie zdziwiło. To w takim razie nie wiem ocb..

marlena85 - Sob Lip 17, 2010 10:20

a już myślałam, że tylko ja mam z nimi problem :| paczki wreszcie dotarły (niekompletne), ale i tak musiałam wcześniej biegać po sklepach, żeby kupić jakieś zastępcze jedzonko chociaż na kilka dni :roll: jednego dnia dostałam e-mail, że paczki wysłane i wszystko jest, a następnego dnia poinformowano mnie, że z zamówienia wykreślono transporter :evil: czyżby wyparował z zamkniętej paczki? ech, wysłałam e-mail z pytaniem czy zostanie on wysłany w kolejnej paczce, czy zwrócą mi za niego pieniądze, ale odpowiedź była wymijająca, wręcz wyglądała na automatyczną :evil:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group