To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak?

Anonymous - Pon Lip 12, 2010 22:00

believe_86, poprawiłam link, dzięki :)

btw, co ciekawego zamawiacie dla szczurzastych i innych w zooplusie, czego nie można kupić w polskich sklepach, w tym internetowych?

alken - Pon Lip 12, 2010 22:28

saori1 napisał/a:

btw, co ciekawego zamawiacie dla szczurzastych i innych w zooplusie, czego nie można kupić w polskich sklepach, w tym internetowych?


timę rattimę ;)
poza tym mam stamtąd klatkę firmy marchioro, tylko oni je mają. wybór porządnych klatek też mają największy. no i darmowa wysyłka powyżej 100zł, to mnie zdecydowanie przy nich trzyma.

Anonymous - Wto Lip 13, 2010 08:38

eeetam, marchioro jest w kilku sklepach, np. animalia, perro czy zwierzakowo :)
agacia - Wto Lip 13, 2010 08:56

saori1, tak się składa, że w animalii nie ma klatek marchioro, w zwierzakowie w ogóle nie ma rzeczy dla gryzoni, a perro nie znam. Oczywiście mowa o klatkach dla gryzoni (dziwne na szczurzym forum :shock: :P ) a nie dla psów czy kotów :roll:
Bel - Wto Lip 13, 2010 10:11

saori1, dla mnie zakupy w zooplusie są ok. Przykładowo za Towera zapłaciłam 850 zł. W animali kosztuje 1123.30 zł. To ogromna różnica.Nie mówiąc już o tym,że kupuję tam karmę i za przesyłkę nigdy nie płacę-kurier wnosi też do domu :)
AngelsDream - Wto Lip 13, 2010 10:19

Zooplus nadal nie odpisał, status na stronie GLS zmienił się i wynika z niego, że paczka dopiero dziś została zarejestrowana u kuriera... Tydzień to odrobinę za długo, sklep ewidentnie podpadł brakiem reakcji na moją wiadomość. :|
Nakota - Wto Lip 13, 2010 10:48

AngelsDream napisał/a:
status na stronie GLS zmienił się

U was też? Jak ona jest dopiero zarejestrowana to ciekawe kiedy dojdzie :evil:

AngelsDream - Wto Lip 13, 2010 10:56

Nakota, nie wiem, ale rozważam telefon do GLS, bo tam przynajmniej można zadzwonić.
Anonymous - Wto Lip 13, 2010 12:11

U mnie się zmieniło na "Skan kontrolny KK". Zawsze to jakaś nadzieja _-_
alken - Wto Lip 13, 2010 12:12

saori1 napisał/a:
eeetam, marchioro jest w kilku sklepach, np. animalia, perro czy zwierzakowo :)


w perro nie ma, w zwierzakowie nie ma niczego dla gryzoni, w animalii nie ma. nie wystarczy wpisać w google marchioro, trzeba jeszcze sprawdzić czy produkt jest, i jaki to produkt :P

Nakota - Wto Lip 13, 2010 12:16

Ren, zadzwoń do GLS. U mnie jest to samo, zadzwoniłam za radą Angels do GLS i dowiedziałam się, że właśnie dostali przesyłkę i powinna być jutro dostarczona.
AngelsDream - Wto Lip 13, 2010 12:38

Postanowiłam się podzielić z Wami moją korespondencją i wnioskami z całej sprawy:

Kiedyś wyglądało to tak:

Product: Euro Business-Parcel

Cytat:
20/05/2010 16:23 PL5100 Warszawa, Poland 3.0 Delivered
20/05/2010 07:46 PL5100 Warszawa, Poland 11.0 Out for delivery on GLS vehicle
20/05/2010 05:49 PL5100 Warszawa, Poland 2.0 Inbound to GLS location
19/05/2010 22:15 PL2900 Strykow, Poland 2.0 Inbound to GLS location
18/05/2010 20:27 DE 001 Neuenstein, Germany 1.0 Outbound from GLS location
18/05/2010 20:21 DE 001 Neuenstein, Germany 2.0 Inbound to GLS location
17/05/2010 19:48 DE 350 Guxhagen, Germany 0.0 Data transferred to GLS


Obecnie wygląda tak:

Product: Business-Parcel

Cytat:
13/07/2010 08:16 PL6200 Gluchowo, 62-052 Komorniki, Poland 2.0 Inbound to GLS location
07/07/2010 00:00 PL6200 Gluchowo, 62-052 Komorniki, Poland 0.100 Data transferred to GLS System as preadvice


Na moje wiadomości zooplus milczał do godziny mniej więcej 12. Wtedy odpisali mi, że obie paczki powinny być jutro w doręczeniu. W systemie GLS formalnie przekazana kurierowi jest tylko jedna, ta lżejsza.

Zaczęłam więc dopytywać, co mają do powiedzenia w sprawie opóźnień, domyślając się już, że otworzyli swoją filię w Poznaniu lub jego okolicach, na co wskazuje miejsce nadania ostatnich paczek. W odpowiedzi dostałam kupon rabatowy i mętną odpowiedź, że przechodzą reorganizację systemu logistycznego i paczka została nadana z opóźnieniem, po czym następował tajemniczy wielokropek.

Więc dopytuję się ich dalej, czemu nie ma informacji na stronie, co mam powiedzieć psom, gdy będą jadły "cokolwiek", etc. Wiadomo, ton typowy dla zawiedzionego klienta, bo uważam, że mam do tego prawo. Nie kupowałam u nich drobiazgów, więc mogliby traktować mnie poważnie, wydaje mi się, że przecwaniaczyli... :roll:

LalaAla - Wto Lip 13, 2010 17:00

Super ;/ Tydzień temu zamówiłam karmę w Zooplusie.. Paczki oczywiście nie ma ;/ Chyba też zadzwonię sobie do GLS..
AngelsDream - Wto Lip 13, 2010 17:12

LalaAla, od razu uprzedzam, że napisali mi, że problemy mogą potrwać (w tym opóźnienia) tydzień, a nawet dwa.
LalaAla - Wto Lip 13, 2010 17:15

Ja sobie poczekam w takim razie.. Na drugi raz nie zamówię u nich nic więcej ;/ szkoda bo tylko oni mają Selectiva :(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group