Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak?
Mangusta - Sob Mar 13, 2010 19:26
Oli napisał/a: | Są też sklepy, które są mieszane - mają i stronę internetową i sklepy (np. Iquitos) | Iquitos jest fajny na miejscu, ale w necie działają słabo. zamawiałam u nich rzadkie gatunki zwierząt i kontakt się urwał od strony sprzedającego, byłam mocno zawiedziona. Na allegro też niezbyt ładnie im ten profil wygląda.
Oli - Sob Mar 13, 2010 22:56
Mazoku, w realu też są beznadziejni, przynajmniej mnie bardzo brzydko potraktowali i nie polecę nigdy nikomu tego sklepu.
Anonymous - Nie Mar 14, 2010 08:14
Mazoku napisał/a: | Iquitos jest fajny na miejscu, ale w necie działają słabo. | taką opinię o nich przeczytałam w necie i muszę się z nią zgodzić.
Jednak sama polecę ich tym z Wawy, kupowałam u nich przez Allegro wszystkie ostatnie klatki Ferplasta, sama odbierałam i nie mam zastrzeżeń. Wszystko było od razu do odbioru, niezła obsługa. Na maila odpowiadali zawsze tego samego dnia. Jak się okazało, ze jedna z półek jest zniszczona, to wymienili natychmiast, chyba w ciągu 2 dni.
Koleżanka z Łodzi czekała na paczkę miesiąć...
Mangusta - Nie Mar 14, 2010 10:07
no u mnie obsługa była genialna na miejscu, choć przyznam że trochę chcieli wcisnąć kitu, ale to też może dlatego że przyszłam trochę w charakterze oficjalnym. gościu mi chciał sprowadzić wszystko ale niestety jak przyszło co do czego to kontakt się zrobił coraz słabszy aż w końcu się urwał. przykro.
greenfreak - Pią Lip 02, 2010 00:47
Z mojej strony - nie do końca wiem, co sądzić o kuchniapupila.pl (moje pierwsze zamówienie czegoś dla szczurasów w Sieci). Zamówiłam tam transporterek wieczorem, 22 czerwca, 23 zadzwonił miły pan potwierdzić zamówienie i tego samego dnia przelałam wieczorem pieniądze, zaksięgowane wg Inteligo już następnego dnia. Czekałam sądząc, że niedługo będzie paczka, a 28 dostałam maila mówiącego o tym, że nie zapłaciłam za towar. Na drugi dzień, po moim telefonie, pan stwierdził, że już w porządku i na następny dzień wysyłają, ale dzisiaj dalej w statusie zamówienia jest napisane zaledwie "przyjęte". Nie powinno być czegoś w stylu "w realizacji"?
Dodam, że przy samym transporterku mają napisane, że wysyłają w 24 godziny, a w dodatku zauważyłam teraz, że wliczyli cenę jak za kuriera, a przy zamówieniu nie było wyboru i stało jak wół "poczta polska".
Mam nadzieję, że w końcu to się wyjaśni, bo zaczyna mnie denerwować to dzwonienie. Przez telefon brzmią idealnie, miło i profesjonalnie.
Może po prostu trafiłam na czas, kiedy z ich strony jest jakiś problem? Tylko jedna osoba z forum tam coś kupowała?
klaraurs - Pią Lip 02, 2010 08:55
greenfreak, ja kiedyś kupowałam różne rzeczy w kuchniapupila.pl i nie miałam żadnych zastrzeżeń do realizacji zamówienia. Mieszkam w Warszawie i w ichniej "Strefie 1", więc dowieźli mi to szybciutko transportem własnym.
Gorąco też polecam Zooplusa, Animalię i Gryzoland oleczki.
Nie polecam za to www.videozoo.pl/ - sprzedali mi przeterminowane kolby i nie chcieli obniżyć za to ceny zamówienia - dopiero po odesłaniu wadliwego towaru na mój koszt oddali mi za niego pieniądze, więc o koszt wysyłki byłam w plecy.
greenfreak - Pią Lip 02, 2010 21:28
No, wyjaśniła się moja przesyłka poniekąd. Przyszła dzisiaj, bez braków, w dobrym stanie, tylko szkoda, że w innym kolorze, niż zamawiałam, a właściwie to w takim, którego teoretycznie nawet nie mają w asortymencie Ale w końcu jest. Ogółem raczej do polecenia, wierzę, że to chwilowy chaos organizacyjny.
Anonymous - Pon Lip 12, 2010 10:56
Witam!! Chciałabym Wam polecić sklep z którego korzystam już od bardzo dawna i jestem bardzo zadowolona Kupuję u nich papu dla wszystkich moich milusińskich ( pies,szczurek i rybki ) ) www.zoologiczny.sklep.pl
Bel - Pon Lip 12, 2010 10:57
saori1, link nie działa
AngelsDream - Pon Lip 12, 2010 11:12
Jak zawsze polecałam zooplus, tak chyba już przestanę. To, że przy ostatnich zamówieniach trwało to parę dni dłużej, mogłam zrozumieć, ale tym razem kompletnie przegięli. Wysłali mi wiadomość, że paczka już jest w drodze, podali numery paczek, wszystko jak zawsze, a tymczasem okazało się, że numery wygenerowano automatycznie, paczki w ogóle jeszcze nie są w rękach GLS!
Anonymous - Pon Lip 12, 2010 11:26
AngelsDream, ja też robiłam kilka dni temu zamówienie z zooplusa i mam ten sam problem. U mnie to już nawet numer jest chyba nieaktualny, bo jak go wklepują to mi wyskakuje, że nie mają takiej paczki. Jestem wściekła, bo w tym czasie skończyła mi się karma, a Oleczka od której kupuje granulat jest na urlopie, więc zamówiłam w zooplusie i teraz mam
AngelsDream - Pon Lip 12, 2010 11:37
Ren, a to akurat kwestia błędu - wpisz sobie na zagranicznej stronie GLS - tam zadziała, ale i tak po prostu wyszłam z siebie i stanęłam obok. Zamówiłam wcześniej, żeby na pewno doszło, zanim skończy się karma dla psów i po prostu wielkie rozczarowanie. Na mail jeszcze nikt nie odpisał.
Nakota - Pon Lip 12, 2010 11:41
Też miałam ostatnio problem z zooplusem - tygodniowe opóźnienie z wysyłką zamówienia, a potem jak już wysłali to też nic mi nie wyskakiwało, kiedy wpisywałam numer mojej paczki. Dziś coś już się pokazało, na szczęście. Nie wiem co się dzieje z zooplusem, zawsze wszystko przychodziło szybko i od ręki, a teraz? Na email odpowiedzieli z dniowym opóźnieniem.
AngelsDream - Pon Lip 12, 2010 11:42
Nakota, wakacje się dzieją, ale czy to musi mnie obchodzić?
Nakota - Pon Lip 12, 2010 11:45
AngelsDream, nie musi, bo zawsze możesz kupić gdzie indziej. Biznes is biznes
|
|
|