Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak?
Oli - Czw Sie 27, 2009 12:20
sylwikk napisał/a: | klatke ferplast w kakadu dalam za nia bodajrze 106 | gdzie w kakadu?
w animalii ceny za karmy czy ściółkę nie są wygórowane, są niższe niż w w.w. kakadu, porównywałam osobiście.
domcia960 - Czw Sie 27, 2009 12:23
Ja zamawiałam klatkę z zoohandel czy jakoś tak. Czekałam kilka dni.
Może 3 czy 4. Od dostarczenia przelewu była u mnie w ciągu 24 godz
sylwikk - Czw Sie 27, 2009 12:26
Oli napisał/a: | sylwikk napisał/a: | klatke ferplast w kakadu dalam za nia bodajrze 106 | gdzie w kakadu?
w animalii ceny za karmy czy ściółkę nie są wygórowane, są niższe niż w w.w. kakadu, porównywałam osobiście. |
w Arkadii:D serio serio;D jak zobaczylam ile w animalii by kosztowała to az sie za głowe złapałam faktycznie karmy w kakadu sa droższe i nie ma jakos specjalnie wyboru to samo sie tyczy zabawek i smakołyków dlatego jak dla mnie animalia rządzi
[ Dodano: Czw Sie 27, 2009 13:28 ]
http://animalia.pl/produk...latka_DUNA.html
a dokładnie za to cudeńko:)
sachma - Pon Wrz 14, 2009 23:11
nie polecam sklepu futrzakinet.bazarek.pl
zamówiłam przedmiot który wg opisu na stronie był na magazynie w liczbie 73sztuk. dostaje maila że przedmiotu nie ma - czekam.. czekam.. piszę maila po 3dniach z pytaniem kiedy będzie.. i znów czekam.. po tygodniu się denerwuje i dzwonie - okazuje się że towaru nie ma, będzie za dwa tygodnie.. no to czekam.. po dwóch tygodniach znów wysyłam maila - zero odzewu - dzwonie na drugi dzień (mail wysłany rano) pod wieczór - pani mi nonszalancko odpowiada że czytała maila i że towar będzie w przyszły piątek. wyjeżdżam na urlop.. wracam do domu a paczki nie ma.. wysyłam maila, na drugi dzień dzwonie (tego dnia minęło 1miesiąc i 2tyg od złożenia zamówienia!) i znów słyszę że towar będzie w przyszłym tygodniu.. więc mówię pani że ja dziękuje za ten towar, że chcę kasę dostać i mieć do z głowy.. no i pani mówi że dobrze - powtarzam jeszcze raz swoje dane i nr zamówienia(pani mówi że jeszcze dziś wyśle przelew).. po tygodniu kasy brak na koncie.. dzwonię do niej.. i mówi że paczkę wysłała - mówię jej że umawialiśmy się na zwrot kasy i jeszcze raz powtarzam swoje dane.. a ona że tak! że mnie pomyliła z inną osobą.. i że pieniądze wyszły w czwartek.. (był piątek) .. no więc czekam - a że ostatnio coś się dzieje z przesyłaniem kasy na moje i z mojego konta to czekam cierpliwie.. aż w ten piątek (ponad 2 miesiące od zamówienia) przychodzi do mnie paczka.. dzwonie.. opier... nerwy mi puściły.. odsyłam paczkę tego samego dnia i czekam nadal na zwrot kasy...
szczerze nie polecam tego sklepu... coś strasznego.. bajzel jakich mało do tego kompletnie nie odpowiedzialni ludzie.. za każdym razem słyszałam w słuchawce "tak czytałam maila od pani" ale ani razu nikt na niego nie odpisał!
Hanka_i_Medyk - Pią Wrz 18, 2009 10:28
Mam pytanie dość luźno związane z tematem, a niestety w pracy nie mam za wiele czasu na przekopywanie przez wątek (patrzą mi na ręce, dranie ).
Ile czasu zazwyczaj trwa realizacja zamówienia z zooplus, zakładając, że zamówienie było składane wieczorem dnia roboczego i zaraz opłacone przelewem z innego banku niż BZWBK?
AngelsDream - Pią Wrz 18, 2009 10:39
Hanka_i_Medyk, my zamawialiśmy w poniedziałek, paczka ma przyjść dziś. Byłaby wczoraj, ale był błąd kodowania.
apsik - Czw Paź 08, 2009 12:10
Jeśli można, to odradzam sklep Zoolandia Auchan. Wstąpiłam z ciekawości, bo mają dział jeździecki, a przy okazji zahaczyłam o produkty dla gryzoni. Znalazłam karmę dla ogonków, nawet zadowolona bo przeceny, ale przyglądam się a tam pełzają robale, na opakowaniach w zaglębieniach kokony blehhh....na półkach leżą suszone robaki. Sklep fajny, duży, asortyment może być ale reszta....nic nie kupiłam. Wyszłam zdegustowana. Jeszcze "żywe białko" potrzebne mi w domu do szczęścia
zuuzuushii - Pon Lis 16, 2009 13:33
z mojej strony jestem bardzo zadowolona z Zooplus.pl
Zamawiałam u nich klatkę furet xl i parę innych drobiazgów.
rzeczy rozdzielili na dwie paczki. Pierwsza doszła baaardzo szybko (zamawiałam w sobote wiecz. doszło we wtorek)na klatkę trzeba było czekać trzy dni dłużej, ale pewnie dlatego, ze była ogromna.
Zapomnieli dodać tylko do klatki jednego tunelu- obiecali dosłać za 6 tyg. -zobaczymy:/
Potem zrobiłam jeszcze jedno zamówienie- Furminator - (polecam dla psów^^), jeśli chodzi o niego, to mieli zwalone kodowanie-produkt się nie wczytywał. Zgłosiłam to im i od razu poprawili. Co prawda przez 3 dni mieli problemy na stronie-hhihi obawiam się, że to moja wina^^
ale kontakt był bardzo dobry.
Kurier GSL są najlepsi z jakimi się do tej pory spotkałam. Można ich śledzić na stronie (w przypadku ups nigdy mi to nie wychodziło), dogadać się co do odbioru.
No i te rabaty:) np. jak się sklep poleci komuś, to ta osoba ma zniżkę 20 zł! a samemu dostaje się np. punkty 250 lub 5 zł:) przesyłka od 100 zł za darmo:) na pierwszym zakupie zaoszczędziłam, w cenie klatki stać mnie było na sporo dodatków:)
za punkty są fajne prezenty:)
Co do animalii- do tej pory nie kupowałam,ale złożyłam teraz zamówienie. No na meile nie odpisują zbyt ochoczo. Do tej pory się nie doczekałam, a czekam już ponad tydzień (?)
Kupowałam do tej pory w karusku (ze względu na jeden produkt dla psa), są spoko, ale powiedziałabym, że bardziej dla innych zwierząt ... No i tam nigdy w życiu nie miałam żadnego rabatu, prezentu dla stałego klienta itp.:/
Oli - Pon Lis 16, 2009 15:23
zuuzuushii napisał/a: | No na meile nie odpisują zbyt ochoczo. Do tej pory się nie doczekałam, a czekam już ponad tydzień (?) | A pisałaś w wiadomości pod zamówieniem swoim? Ja tylko tak się z nimi kontaktuję i odpisują nawet w kilka godzin.
zuuzuushii - Pon Lis 16, 2009 15:34
Nie. pisałam wcześniej z zapytaniem o produkt zamówiłam półki z ferplasta (ostatnio jest utrudniony dostęp do nich... w magazynach nie ma:)) i transporter ferplasta aladino. Wymyśliłam sobie kolor -morski... oczywiście też nigdzie go nie ma w sklepach:)
Mnóstwo (!-nawet w godzinach wieczornych) meili w tej sprawie wymieniłam z panem z Paszczaka (bo tylko on miał transportery i tarasy za 25 zł razem w sklepie^^) ale w końcu transakcja nie doszła do skutku, bo kolor się nie znalazł:(
Na fretce.com teraz nie mają ich na stanie musiałabym czekać ponad miesiąc:(więc anuluję zamówienie...
mam nadzieję, że animalia (pomimo, ze jest drożej:/) wypali.....
edituję o 20 24^^napisali...mam czekać do 16 dni:/ co jest dziwne, bo na stronie jak wkładałam do koszyka pisało 6-7:(((
[ Dodano: Wto Gru 01, 2009 18:34 ]
Z całeeego serca polecam sklep PASZCZAK http://www.paszczak-sklep.pl/ sprzedawca super kontaktowy, bardzo się starał aby skompletować w całości moje zamówienie.
Kontakt naprawdę wspaniały (wymienialiśmy duużo meili po standardowych godzinach pracy) a paczka wspaniale zapakowana-naprawdę się starał!
jestem pod ogromnym wrażeniem:) i przymrużam nawet oko na brak darmowej wysyłki bo jestem w 100% zadowolona:)
tak jak z zooplusa (dosłali brakujący element)
Rilaa - Sob Gru 26, 2009 10:17
Jeśli chodzi o tarasy, akcesoria do klatki to polecam sklep FRETKI.COM. Jestem bardzo zadowolona, gdyż tam wychodzi najtaniej, z tego co się orientuje oraz paczka doszła w błyskawicznym tempie. Ogólnie polecam ten sklep, obsługa jest naprawdę profesjonalna .
Natomiast nie wiem, co sądzić o Animalii. Wysłałam do nich meila, bodajże ... w październiku albo w listopadzie. W treści zadałam pytanie, czy sklep wysyła próbki karm, gdyż chciałam przyjaciółce zamówić pokarm dla koszatniczki z VL. Odpowiedzi do tej pory nie dostałam, jestem trochę zaskoczona tym faktem, iż na proste pytanie nie odpowiedzieli do tej pory. No cóż, najwyraźniej na wszystkich klientach im jednakowo nie zależy.
Z wszystkich sklepów polecam Zooplus. Ten sklep jest naprawdę dobry, nie dość, iż zawsze są jakieś promocje, wysyłki darmowe od jakieś nie kosmicznej kwoty itd. Jestem z niego bardzo zadowolona oraz planuję w przyszłości korzystać tylko z tego sklepu, choć niektóre towary są droższe od innych. I pomijając kurierów, którzy popełniają błędy ortograficzne .
Nakota - Sob Gru 26, 2009 17:52
Również polecam Zooplusa. Wysyłka była darmowa, a paczka przyszła błyskawicznie. Ja zadowolona, szczury i kot także, więc na pewno z tego sklepu będziemy jeszcze korzystać
gratis - Pią Sty 08, 2010 16:20
Jak to jest z rabatami w zooplusie?
Gdy jestem nowym klientem [5%], płacę przelewem [2%] i jest to zamówienie zbiorowe [powyżej 400zł - 5%] to mam w sumie 12 % rabatu?
[Swoją drogą ma tam ktoś większe bonusy? ]
EpKee - Pią Sty 08, 2010 16:28
chyba masz tylko 7, właśnie sprawdziłem swój rachunek za klatkę i mam rabat dla nowego klienta, i płatność przelewem tylko uwzględnione
gratis - Pią Sty 08, 2010 16:35
EpKee,
Cytat: | Następnie wejdź do koszyka, przyciskając odpowiednio w prawym górnym rogu przycisk . W pole kod promocyjny należy wpisać słowo kluczowe zamowieniezbiorcze i następnie kliknąć przycisk Twój kod promocyjny. 5% rabatu zostanie automatycznie odliczone od wartości zamówienia. |
|
|
|