Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak? 
						
												 falka - Pią Paź 05, 2007 21:45
  myaku, do mnie zadzwonili żeby coś tam uzgodnić  
												 myaku - Pią Paź 05, 2007 21:50
  falka, nie lubię, jak dzwonią nieznajomi    Aha, no i jeszcze jedno. Po tym, jak już wszystko mam w koszyku i lecę do kasy, pojawia mi się strona z numerem konta bankowego itp. Ale nie pisze, co mam wpisać w nazwie tytułu odbiorcy.. Więc, co mam wpisać?   
												 falka - Pią Paź 05, 2007 22:03
  myaku, niekoniecznie muszą dzwonić - za pierwszym razem nie dzwonili, a za drugim chciałam coś czego nie było w sklepie (chyba witte molen). ja w tytule przelewu dałam swoje imię i nazwisko, ale możesz pewnie login.
												 sue - Sob Paź 06, 2007 09:34
 
  	  | myaku napisał/a: | 	 		  Więc, co mam wpisać?    | 	  
 
Najlepiej nazwisko i numer zamówienia    
 
 
Poza tym mogą dzwonić w razie problemów albo niezgodności.
												 myaku - Sob Paź 06, 2007 10:40
 
  	  | sue napisał/a: | 	 		  | numer zamówienia | 	  
 
A jeśli zamówień jest.. kilka? Poza tym, to chyba nie jest na takiej samej zasadzie, jak Allegro. Ale ok, dzięki   
												 sue - Sob Paź 06, 2007 11:03
 
  	  | myaku napisał/a: | 	 		  A jeśli zamówień jest.. kilka? Poza tym, to chyba nie jest na takiej samej zasadzie, jak Allegro. Ale ok, dzięki    | 	  
 
 
Kilka z tego samego sklepu? Ja zawsze w tytule podaje właśnie numer zamówienia, bo to najprostsze wyjście, łatwiej im zidentyfikować. Gdybym płaciła za kilka zamówień z tego samego sklepu, w tytule przelewu dałabym wszystkie  
												 myaku - Pon Paź 08, 2007 11:10
  No nic, wzięłam płatność przy odbiorze    Wszystko mi się myliło, tych zamówień [niechcący!] złożyłam ok. 6    No, ale napisałam e-maila w piątek, dzisiaj dostałam odp. ze wszystkim co i jak i jestem zadowolona     Mowa oczywiście o zoolandii    
 
 
[ Dodano: Pią Paź 12, 2007 16:00 ]
 
Paczka została wysłana 10 października, dzisiaj ją dostałam i jest boooosko  
												 polna - Nie Lis 04, 2007 13:09
  http://www.zoo-dragon.pl/...ct&prod_id=1805
 
Zamawiał ktos tutaj, bo cena wygląda zachęcająco. Sklep wystawia tez asortyment na allegro, mozę warto poprosić by wystawili aukcje.  
												 helen.ch - Wto Lis 13, 2007 16:36
  Normalnie uwielbiam obsługę z planety zoo. Działają szybciej niż ja zdążę pomyśleć. Nie chciało mi sie przelewu zrobic od ręki, zwlekałam bodajże 3 dni bo oczywiście zapomniałam, pani dziś przysłała smsa, że paczka czeka na przelew, wymieniłyśmy przemiłe smsy typu "Bardzo przepraszam" -"nie, to ja bardzo przepraszam", "No, ale ja przepraszam, że panią ponaglam"    , chwilę poźniej 2 maile, że przyjęto do realizacji i że paczka wysłana. Normalnie nie nadążam za nimi  
												 polna - Wto Lis 13, 2007 18:09
  Helen.ch, rzeczywiście super, ja prosiłam jakiś czas temu o xtra vital i  jak tylko zaczeli wprowadzać do sklepu odrazu dostałam wiadomość na gg. bardzo dobry kontakt, tak w ogóle to chyba właścicielka sklepu ma hod. myszek rasowych.    
 
 
Ja jeszcze polecam sklep www.zoobest.pl , a także na allegro uzytkownika o nicku pablo129.   
												 falka - Wto Lis 13, 2007 20:13
  ja bardzo NIE polecam sklepu www.zoo-sklep.pl zamówiłam klatkę dwa tygodnie temu, ani klatki ani maila    telefon nie odpowiada    kolejne dwa tygodni zmarnowane przez takich debili!!!!
												 sachma - Wto Lis 13, 2007 21:44
  ja wczoraj kolo 23 zamowilam w pupilionie.. dzis juz info ze pakuja paczke.. zobaczymy kiedy dojdzie  
												 civette - Wto Lis 13, 2007 22:08
  A ja w piątek wieczorem kupiłam transporter w zookoziołku i mam nadzieję, że jutro go dostanę  
												 Oli - Wto Lis 13, 2007 23:43
 
  	  | helen.ch napisał/a: | 	 		  Normalnie uwielbiam obsługę z planety zoo. Działają szybciej niż ja zdążę pomyśleć. Nie chciało mi sie przelewu zrobic od ręki, zwlekałam bodajże 3 dni bo oczywiście zapomniałam, pani dziś przysłała smsa, że paczka czeka na przelew, wymieniłyśmy przemiłe smsy typu "Bardzo przepraszam" -"nie, to ja bardzo przepraszam", "No, ale ja przepraszam, że panią ponaglam"    , chwilę poźniej 2 maile, że przyjęto do realizacji i że paczka wysłana. Normalnie nie nadążam za nimi    | 	  
 
Do mnie w identycznej sytuacji dzwonil przemily pan.
 
 
Juz po raz kolejny z czystym sumieniem moge polecic krakvet - szybko, bez problemow i do tego zawsze tan sam przystojny kurier...  
												 civette - Pią Lis 16, 2007 14:36
  Ale jestem zła!! Tydzień temu, wieczorem kupiłam transporter - zamówiłam i zapłaciłam. Forma dostawy to poczta polska, bo transporter jest mi potrzebny dopiero jutro, więc w ciągu tygodnia powinni mi go dostarczyć, nie?? Tymczasem transportera na dzień dzisiejszy niet, na gg w zookoziołki nie odpowiadają, mój mail bez echa... Chyba zadzwonię   
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |