Leki - Sul - Tridin 24%
Andzia - Pią Lip 13, 2007 20:25 Temat postu: Sul - Tridin 24% Mam mały problem... Moje maluchy złapały przeziębienie (kichanie, gruchanie, porfirynka) Cały czas daje im echinacee. Byłam już dwa razy u weta. Za pierwszym razem nic im nie dał bo stwierdził, że to nic takiego i nie warto ich faszerować. Dziś byłam znów, bo mimo echinaceii objawy nie ustępują. Wet zapisał mi antybiotyk, o którym nie wiem nic, nie znam się na lekach dla zwierzaków Nie wiem jak to maluchom dać, bo to lek do iniekcji, ale ja poprosiłam żeby nie było zastrzyków o ile się da no i wet zapisał dawkowanie 0.1 ml na 100 ml wody lub 0.02 ml (1 kreska) na coś co zjedzą...Hmm, no właśnie... Próbowałam z Nutri Drinkiem, Danonkiem waniliowym i nie chcą nawet tknąć...Nie dziwie się, cholerstwo jest tak gorzkie że sama bym tego nie zjadła. Musze chyba spróbować z wodą. Tylko że zastanawiam się jak długo tą wodę z antybiotykiem zostawić. Do jutra? I znowu wieczorem antybiotyk...ehh. A może znacie jakiś sposób? Ktoś słyszał o tym leku? No i jeszcze jedna bardzo ważna rzecz... Jak niektórzy wiedzą istnieje możliwość, że Uwe jest w ciąży i troche się martwie czy ten antybiotyk jej nie zaszkodzi. A brzuch jej rośnie i taka ospała jest i zmęczona a wet nie jest pewien Dopiero w poniedziałek będzie specjalista od gryzoni i rozstrzygnie co w tym brzuchu siedzi... Ja zasugerowałam jeszcze megacolon Przepraszam za ten chaos, ale jestem troche rozkojarzona...i podenerwowana.
Lek jest sulfonamidem. Podaje skład: sulfadiazyna 200mg, trimetoprim 40mg w 1ml prep.
Anonymous - Pią Lip 13, 2007 20:33
Andzia, na przyszłość:
- baza leków weterynaryjnych
- dawkowanie leków dla szczurów przy chorobach ukł. oddechowego
Andzia - Pią Lip 13, 2007 20:42
Dzięki Viss, tylko w tym dawkowaniu nie ma tego leku a odnośnie samego leku już czytałam, tylko tam nie ma informacji o działaniu w czasie ciąży. Czy jest ok czy nie...Acha no i chciałam wiedzieć czy ktoś stosował ten lek i jak podawał go szczurkom?