Alloszczur Strona Główna Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Szczur nie oswojony i malutkie szcurki - pomocy!!!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
Brukselka 



Dołączyła: 12 Maj 2016
Posty: 21
Skąd: Bruksela
  Wysłany: Czw Maj 12, 2016 22:23   Szczur nie oswojony i malutkie szcurki - pomocy!!!!!!!!!!!
   Zwierzątka: Tad Cooper, Richard i Gal


Witam serdecznie,

Jestem nowicjuszem na zarówno na forum jak i "świeżą" właścicielką szczurów, dlatego bardzo, bardzo proszę o poradę! Postaram się opisać problem jak najbardziej treściwie:

Od dawna przymierzaliśmy się z moim mężem do nabycia parki szczurów - mąż uwielbia te gryzonie, cały czas mi opowiadał jakie są mądre, pokazywał filmiki na youtubie itp. Ja kocham wszystkie zwierzęta, całe życie z psami, kotami i chomikami,szczurów niestety wcześniej nie miałam. Podeszliśmy do temu najlepiej jak umieliśmy, czytaliśmy o szczurach i ich hodowli w internecie, kupiliśmy nawet poradnik jak je uczyć przez zabawę. Po podjęciu ostatecznej decyzji kupiliśmy ogromniasta klatkę, 3 poziomy, hamaki - jednym słowem byliśmy gotowi na przyjęcie nowych lokatorów.

No i tu pierwszy "błąd" - impulsywna decyzja o kupnie szczura. Pod koniec lutego wybraliśmy się do zoologa żeby kupić karmę dla naszych przyszłych pociech i parę brakujących rzeczy do klatki- domek, rury etc. I u owego zoologa kupiliśmy naszego szczura Tadka. Był tam trzymany w pustym akwarium, sam, w tym akwarium było mu na pewno gorąco. Zapytałam sprzedawce, czemu jest sam i dowiedziałam się że szczurki z tego miotu były kupione w parach, tylko i będzie przeznaczony na rozmnażanie - jeżeli nikt go nie kupi.
Szybka decyzja i Tadek był nasz. Według sprzedawcy, miał 6 tygodni.