Alloszczur Strona Główna Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: AngelsDream
Pią Lis 09, 2012 15:13
Wybory MT - komentarze, pytania.
Autor Wiadomość
Devona 
(astro)fizyczka



Dołączyła: 18 Sie 2008
Posty: 3981
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:09   

tgategav napisał/a:
Devona, ja ci moge 'na oko' dać nowy mod team i zostawić reszte, ale potem będzie krzyk że samowolka i że trzeba nowych wyborów ;)
Ja myślę, że osoby zainteresowane głos oddały, pozostali zapewne i tak nie zajrzą do tych ankiet. Zatem nie widzę tutaj podstaw do "burzenia się" ;) . Ja ogólnie byłam pewna, że idea polega na odwołaniu wszystkich i wybraniu na nowo, można było na stary skład głosować w zasadzie w sposób nieograniczony. Może po prostu podliczcie głosy i ustalmy razem na forum docelowy skład ilościowy (administratorzy/moderatorzy)? Moim zdaniem to userzy powinni wybrać administratora głównego, a on/ona w porozumieniu z zresztą osób, które weszły do modteamu, ustalić dalszy skład. To jest oczywiście luźna propozycja, ale weźcie pod uwagę, ile to jeszcze zajmie, jeśli będzie się przeprowadzać kolejne ankiety, to się nigdy nie skończy ;) . Ta "ordynacja" wymaga poprawek, mam na to pomysł, którym się podzielę bez względu na to, czy będę w modteamie czy nie, ale te pierwsze wybory musimy jakoś wspólnymi siłami doprowadzić do końca.
Off-Topic:

pixel napisał/a:
Devona, nie poddawaj się, debuguj!
Odmawiam :P .
_________________
za TM: W, S, J, DM1, K, M, P, DM2, S-a, N, L, B-o, Cz, Sh, OM3, G, A, R, Q, T, Po, Pe, C, B-a, E, Ś, B-k, MM
Ostatnio zmieniony przez Devona Pon Mar 12, 2012 00:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
AngelsDream 
Gdzieś indziej



Zaproszone osoby: 1
Dołączyła: 17 Lis 2006
Posty: 19397
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:13   
   Zwierzątka: Dwa psy i Wyjątki


Devona napisał/a:
Moim zdaniem to userzy powinni wybrać administratora głównego, a on/ona wskazać i porozumieniu z zresztą osób, które weszły do modteamu, ustalić dalszy skład.


Na teraz dobry pomysł.

Devona napisał/a:
Ta "ordynacja" wymaga poprawek, mam na to pomysł, którym się podzielę bez względu na to, czy będę w modteamie czy nie, ale te pierwsze wybory musimy jakoś wspólnymi siłami doprowadzić do końca.


Jestem bardzo ciekawa tych rozwiązań. :)
_________________
Baaj, Celar i Wyjątki

Musiałem stracić przezroczystość
Na którejś z tamtych dróg.
(...)
Tak mi przykro.
 
 
     
Devona 
(astro)fizyczka



Dołączyła: 18 Sie 2008
Posty: 3981
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:20   

Na tę chwilę mam taką propozycję.

1, Podobał mi się bardzo pomysł AngelsDream na "podział sił" (gdzieś wcześniej na forum napisała, jak to widzi ilościowo), jeśli nie będzie sprzeciwów, to możemy przyjąć, że tylu właśnie osób potrzebuje forum w modteamie.

2. "Obsadzimy" zespół osobami, które miały najwięcej głosów, początkowo bez podziału na funkcje.

3. Spośród powiedzmy 3-5 (strzelam teraz, to zależy od różnic w dotychczasowym typowaniu) osób, które były najczęściej wskazywane, userzy w ciągu tygodnia wybiorą administratora głównego.

4. Administrator w porozumieniu z resztą modteamu ustali podział obowiązków.
_________________
za TM: W, S, J, DM1, K, M, P, DM2, S-a, N, L, B-o, Cz, Sh, OM3, G, A, R, Q, T, Po, Pe, C, B-a, E, Ś, B-k, MM
 
     
tgategav 
pif paf =]



Dołączył: 22 Wrz 2003
Posty: 394
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:28   
   Zwierzątka: piesek :)


Devona, a co z ludźmi, którzy zostali zgłoszeni przed koncem ankiety?
Dużo osób tak ma, jak już pisałem, że póki nie zobaczy kogoś na liście, to nie jest świadoma, że ten kandydat jest dobry ( bądź nie )

Tak samo bodajże pszczółka zagłosowała na smeg, dopiero gdy ktoś ją zgłosił.
_________________
 
 
     
Martini 



Dołączyła: 14 Sie 2011
Posty: 2625
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:29   
   Zwierzątka: kicha z ogoniastymi zwierzątkami...


Devona napisał/a:
Ja myślę, że osoby zainteresowane głos oddały, pozostali zapewne i tak nie zajrzą do tych ankiet.


A ja tak sobie myślę, że może zajrzą, ponieważ większości osób, łatwiej jest dokonać wyboru ze zbioru małego (osoby, które były najczęściej wymieniane) niż bardzo dużego (cała forumowa społeczność). Tylko, żeby już nie rozwlekać tego w czasie, warto zadać pytania zamknięte i otworzyć ankietę na 3 dni.
_________________
think big, start small
 
     
Oli 



Dołączyła: 14 Sty 2007
Posty: 13184
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:31   

Devona napisał/a:
na "podział sił"
czy chodzi o podział np. admin od porządków personalnych (sprzeczki, wykroczenia, etc), admin od merytoryki szczurzej (tematy, spisy treści), admin opiekun niższych sprzątaczek? jeśli tak to jestem bardzo za :)
_________________
Z nami: Jojo i Princeska; Duszek, Amidala i Zosia; Api i Kava
na dt: suczka Sarabi www.facebook.com/EkipaDuszka
 
 
     
Devona 
(astro)fizyczka



Dołączyła: 18 Sie 2008
Posty: 3981
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:40   

tgategav napisał/a:
Devona, a co z ludźmi, którzy zostali zgłoszeni przed koncem ankiety?
Dużo osób tak ma, jak już pisałem, że póki nie zobaczy kogoś na liście, to nie jest świadoma, że ten kandydat jest dobry ( bądź nie )

Tak samo bodajże pszczółka zagłosowała na smeg, dopiero gdy ktoś ją zgłosił.
To była tylko propozycja z mojej strony. Uważam, że kolejne ankiety/wybory to strata czasu, ale moim zdaniem Ty powinieneś podjąć decyzję w porozumieniu z obecnym administratorem :) .

Martini napisał/a:
A ja tak sobie myślę, że może zajrzą, ponieważ większości osób, łatwiej jest dokonać wyboru ze zbioru małego (osoby, które były najczęściej wymieniane) niż bardzo dużego (cała forumowa społeczność). Tylko, żeby już nie rozwlekać tego w czasie, warto zadać pytania zamknięte i otworzyć ankietę na 3 dni.
A ja myślę, że 3 dniowa ankieta to pomyłka i jej rezultat będzie mniej miarodajny niż obecny wynik, bo wiele zainteresowanych osób może się nawet na forum nie pojawić w tym czasie. Żeby ponowne wybieranie miało sens, powinno trwać mniej więcej tyle, co wcześniejsze, żeby osoby, które wzięły udział w typowaniu, miały szanse zagłosować.

Oli napisał/a:
czy chodzi o podział np. admin od porządków personalnych (sprzeczki, wykroczenia, etc), admin od merytoryki szczurzej (tematy, spisy treści), admin opiekun niższych sprzątaczek? jeśli tak to jestem bardzo za :)
Tak, właśnie o to mi chodzi oraz ustalenie liczebności poszczególnych grup.
_________________
za TM: W, S, J, DM1, K, M, P, DM2, S-a, N, L, B-o, Cz, Sh, OM3, G, A, R, Q, T, Po, Pe, C, B-a, E, Ś, B-k, MM
 
     
AngelsDream 
Gdzieś indziej



Zaproszone osoby: 1
Dołączyła: 17 Lis 2006
Posty: 19397
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:44   
   Zwierzątka: Dwa psy i Wyjątki


Devona napisał/a:
1, Podobał mi się bardzo pomysł AngelsDream na "podział sił" (gdzieś wcześniej na forum napisała, jak to widzi ilościowo), jeśli nie będzie sprzeciwów, to możemy przyjąć, że tylu właśnie osób potrzebuje forum w modteamie.


Bo AD go napisała trochę pod siebie i tego nie ukryła nawet. :)

Ale też trzeba wiedzieć jedno - admin to admin i ma jednak zawsze komplet uprawnień. Żeby nie skończyło się tak, że administrator coś zrobi/napisze (zgodnie z regulaminem, wytycznymi, etc.), a usłyszy, że ma spadać na bambus, bo on jest od spisów i się go nie tu nie chce. Mądrego wybierania życzę sobie i Wam.
_________________
Baaj, Celar i Wyjątki

Musiałem stracić przezroczystość
Na którejś z tamtych dróg.
(...)
Tak mi przykro.
 
 
     
Martini 



Dołączyła: 14 Sie 2011
Posty: 2625
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:49   
   Zwierzątka: kicha z ogoniastymi zwierzątkami...


Devona napisał/a:
A ja myślę, że 3 dniowa ankieta to pomyłka i jej rezultat będzie mniej miarodajny niż obecny wynik, bo wiele zainteresowanych osób może się nawet na forum nie pojawić w tym czasie. Żeby ponowne wybieranie miało sens, powinno trwać mniej więcej tyle, co wcześniejsze, żeby osoby, które wzięły udział w typowaniu, miały szanse zagłosować.


Niby tak, ale ja na przykład spóźniłam się z ankietą świąteczno-noworoczną, która była dwutygodniowa, bo było na nią za dużo czasu:) Moim zdaniem większość tego typu zadań powinna być określona w czasie na krótko. Z trzema dniami faktycznie przesadziłam, ale więcej niż tydzień to juz przegięcie. Może jakimś rozwiązaniem byłoby automatyczne otwarcie się ankiety przy otwarciu forum z następującymi opcjami
a) wypełniam teraz
b) wypełnię potem, na który można kliknąć określoną ilość razy
c) nie wypełniam w ogóle?
?
_________________
think big, start small
 
     
Devona 
(astro)fizyczka



Dołączyła: 18 Sie 2008
Posty: 3981
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:56   

Martini napisał/a:
Niby tak, ale ja na przykład spóźniłam się z ankietą świąteczno-noworoczną, która była dwutygodniowa, bo było na nią za dużo czasu:)
A mnie czasu nie wystarczyło, żeby ją wypełnić i sądząc po frekwencji, było więcej takich osób. Zatem staram się patrzeć z szerszej perspektywy i na początku zostało założone, że dodatkowe ankiety pojawią się, jeśli będzie taka potrzeba, więc ja apeluję do administratorów, żeby już więcej wyborów nie robilli ;) . Było mnóstwo czasu i naprawdę sporo osób zagłosowało. Wśród wytypowanych z bardzo dużą ilością wskazań są tacy użytkownicy, którzy mają doświadczenie w moderowaniu (czyli na na oko Layla, Angels, Karena, Kluska), więc nie grozi nam chaos na forum.

Martini napisał/a:
Może jakimś rozwiązaniem byłoby automatyczne otwarcie się ankiety przy otwarciu forum z następującymi opcjami
a) wypełniam teraz
b) wypełnię potem, na który można kliknąć określoną ilość razy
c) nie wypełniam w ogóle?
?
To by się świetnie sprawdziło w głosowaniu na głównego administratora i na taką ankietę spokojnie tydzień wystarczy.
_________________
za TM: W, S, J, DM1, K, M, P, DM2, S-a, N, L, B-o, Cz, Sh, OM3, G, A, R, Q, T, Po, Pe, C, B-a, E, Ś, B-k, MM
 
     
Oli 



Dołączyła: 14 Sty 2007
Posty: 13184
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:57   

a ja chciałam powiedzieć, że bardzo mile zaskoczyły mnie komunikaty przy logowaniu o głosowaniu, końcu głosowania itp. bardzo dobry pomysł
_________________
Z nami: Jojo i Princeska; Duszek, Amidala i Zosia; Api i Kava
na dt: suczka Sarabi www.facebook.com/EkipaDuszka
 
 
     
pixel 


Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 231
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 01:04   

Cytat:
(czyli na na oko Layla, Angels, Karena, Kluska)


Ludzie którzy głosowali na osoby które już są w MT, robili to bez sensu, przecież wyraźnie było napisane:

Cytat:
W wyniku ostatnich sytuacji forumowych, a także zmian w składzie MT stoi przed Wami wybór nowych członków MT.


Jeżeli jest potrzebna ankieta oceniająca znowu, niech taka wjedzie, ale dla mnie oczywistym jest, że cały ruch z głosowaniem dotyczył zasilenia MT nowymi członkami.
 
     
Martini 



Dołączyła: 14 Sie 2011
Posty: 2625
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 01:05   
   Zwierzątka: kicha z ogoniastymi zwierzątkami...


Devona napisał/a:
A mnie czasu nie wystarczyło, żeby ją wypełnić i sądząc po frekwencji, było więcej takich osób.


Devona, pisałam o tym albo na forum, albo do Epkee, nie pamiętam. Moim zdaniem tamta ankieta była w wyjątkowo niefortunnym momencie, bo okresie świąteczno - noworocznym. Wyjazdy, przygotowania do Świąt, u wielu osób praca na zwiększonych obrotach:) o gorszy moment chyba trudno w całym roku :wink: Teraz może będzie przyjemniej:)
_________________
think big, start small
 
     
majlena 
zawsze pozytywnie



Dołączyła: 16 Cze 2011
Posty: 1849
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 01:06   
   Zwierzątka: obecnie w sferze marzeń


może jednak lepiej by było zrobić ankietę ze wszystkimi osobami...
_________________
-> B.RAT: miniusie, kreciki, fragles oraz koralikowiec
WWW Ą-Trumpusia, WWW Ąqysia(Dywan), Sanders Flytrap Kärpäsloukku(Pułapka) oraz Dziedzic Morfeusza
Figa, Czarna Magia, Bzdurka, Lulu, Nutka, Choco, Bańka, Limonka, Rurka, Duszyczka, WWW Arbuzia i ...

a także bRATkowe gratki do szczurzej klatki <- tymczasowo nie szyję... proszę czekać na mój powrót do gry.
 
     
Oli 



Dołączyła: 14 Sty 2007
Posty: 13184
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Mar 12, 2012 01:07   

pixel, ale większość zrozumiała, że MT będzie czyszczony do zera, a osoby te które zostały zostały z konieczności, bo ktoś musi forum ogarniać jednak. ;) ja np. dlatego zapytałam, czy można na mt głosować, bo nie było jasne powiedziane czy wszyscy wylatują (tak jak spora część osób sugerowała we wcześniejszych dyskusjach), czy jednak Ci co zostali to zostają na dłużej ;)
_________________
Z nami: Jojo i Princeska; Duszek, Amidala i Zosia; Api i Kava
na dt: suczka Sarabi www.facebook.com/EkipaDuszka
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.2 sekundy. Zapytań do SQL: 12