To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

Zooplus.pl - Opinie i recenzje. Co sądzimy o Zooplusie ?

smeg - Wto Mar 17, 2015 11:26

Lidkamk, trzeba było nie powoływać się na datę z opakowania, tylko na smród stęchlizny. Kilka razy słyszałam o przypadkach znalezienia moli w karmie przez innych użytkowników i zooplus nigdy nie robił problemu z wymianą towaru. Spróbuj reklamować jeszcze raz.
nimka - Śro Mar 18, 2015 02:09

smeg napisał/a:
Lidkamk, trzeba było nie powoływać się na datę z opakowania, tylko na smród stęchlizny. Kilka razy słyszałam o przypadkach znalezienia moli w karmie przez innych użytkowników i zooplus nigdy nie robił problemu z wymianą towaru. Spróbuj reklamować jeszcze raz.

Popieram.
Wielokrotnie czytałam pozytywne rozpatrzenia reklamacji połamanych kuwet/transporterów kocich na forum kocim (np. za połamaną kuwetę, gdzie do reklamacji wystarczy im najczęściej sam opis, nawet nie chcą zdjęcia, wierzą na słowo, wysyłają klientowi nową kuwetę za darmo). Czy przerwane rozsypane worki żwiru, czy jak u mnie rozsypany żwir + połamane pudełka plastikowe z kocimi ciasteczkami. Jeszcze nie trafiłam na negatywny komentarz jeśli chodzi o reklamacje z zooplusa. Tak więc spróbuj jeszcze raz, może człowiek który odpowiadał miał zły dzień albo nie do końca zrozumiale opisałaś problem wg niego?

Jak drugi raz negatywnie rozpatrzą, to postrasz ich, że rozpowiesz o tym na dużych portalach miłośników zwierząt i że stracą zaufanie wielu klientów.
Na miau.pl jest np. ogromny wątek "zooplus wady i zalety" ;)

Paul_Julian - Śro Mar 18, 2015 07:42

Również mogę poprzeć. Bez problemu wymieniono mi karmę z robaczkami ( robaczki pojawiły się z 2 tygodnie pózniej), a raz nawet uznano reklamacje pogryzionej na wylot ( przez moje szczury) kuwety od casity 120. Podejrzewam, za była to pomyłka pracownika sklepu, ale zniszczenie nastąpiło w ciagu miesiaca i kuweta była dosłana druga, za darmo. Tylko płaciłem wysylkę.

Paczki czasem przychodza podniszczone, ale to są super cieniutkie kartony, i bardzo latwo sie niszczą. Przy zamawianiu 10kg Vilmie karton był spięty plastikowymi paskami i bez uszkodzeń.
Kurier (Gdynia) zawsze dzwoni rano i jest mniej więcej o czasie u mnie.

falka - Śro Mar 18, 2015 07:46

Mi bez problemu wymienili stłuczoną miskę tak jak pisała nimka. Bez zdjęcia, jedynie napisałam że miska jest stłuczona i spytałam czy odesłać. Od razu odpisali że zwrócą mi pieniądze.
Devona - Śro Mar 18, 2015 09:52

nimka napisał/a:
Jeszcze nie trafiłam na negatywny komentarz jeśli chodzi o reklamacje z zooplusa.
Ja miałam bardzo nieprzyjemną historię z reklamacją w polskim Zooplusie, tak więc są takie przypadki ;) . Doszło do tego, że musiałam złożyć skargę na serwis obsługi klienta. Do niemieckiego Zooplusa nie miałam nigdy żadnych zastrzeżeń, tak więc to raczej kwestia ludzi i sposobu prowadzenia magazynu, a nie firmy.
Karena - Śro Mar 18, 2015 13:22

U mnie również nie było problemu z reklamacją. Raz bez problemu mi wymieniono produkt, a innym razem [gdy kupowałam Alaskę - klatkę, której głównym minusem jest 'miękkość' prętów i byłam tego świadoma przed zakupem] oddano mi sporą sumę za klatkę w której puścił jeden spaw, zaproponowano gigantyczny rabat na kolejne zakupy i i potraktowano tak miło, że niemal dostałam cukrzycy. Kupuję od lat i raczej nie przestanę ;p
dotsa - Wto Wrz 29, 2015 11:59

Widziałam, że kilka osób z forum używa/używało zrębków Chipsi Extra XXL, ale w polskim zooplusie ciężko je znaleźć. A jednak! Nie wiem dlaczego zooplusowa wyszukiwarka ich nie pokazuje, ale w ptasim dziale w podściółkach są normalnie dostępne: http://www.zooplus.pl/sho..._roslinne/30855
To takie info, gdyby ktoś był w potrzebie i szukał tej konkretnej ściółki. ;) Sama odnalazłam je dopiero po fakcie i zamówieniu już zrębków gdzie indziej...

smeg - Pią Gru 04, 2015 18:07

Dziś na hasło 'MIKOLAJKI' jest 5% zniżki na wszystko w Zooplusie :)

[ Dodano: Wto Gru 08, 2015 15:02 ]
A dziś (8.12) kolejny rabat, tym razem w niemieckim Zooplusie - 5PRZNIKO to kod na 5% zniżki na wszystko ;)

malucia1982 - Wto Gru 15, 2015 11:14

A mi właśnie wczoraj udzielono informacji, że moja przesyłka zaginęła :( Po 2 tygodniach dzwonienia ("proszę czekać bo z Niemiec idzie") ktoś to wreszcie sprawdził. Otrzymałam informację, że mogę zamówić ponownie, mają czas 5 dni od momentu wydania z magazynu, ale jak stwierdził pan "nie może mi dac gwarancji, że po tych 5 dniach dojdzie" :( Jestem rozczarowana (dodam, że do GLS nie dotarła nawet, na ich stronie była wciąż informacja: "przesyłka nie przekazana")
Edit: przed chwilą dotarła ta zaginiona :shock: hehe, jednak szkodniki mają swoje klamoty :D

olgapsiara - Śro Gru 16, 2015 13:51

Ja od miesiąca czekam na mój rabat :roll:
Trzynastka - Pią Gru 18, 2015 17:47

olgapsiara napisał/a:
Ja od miesiąca czekam na mój rabat :roll:


Wystarczy, że osoba, którą poleciłaś jednak nie złożyła zamówienia.

olgapsiara - Pią Gru 18, 2015 18:10

Złożyła. Po prostu mówią, że mają 2 miesiące na danie mi go :(
Karena - Śro Sty 06, 2016 13:35

Oddam kod na 10% rabatu do Zooplusa. Kupon ważny do 31.01.2015 włącznie.
Min. wartość zamówienia: 49 zł.

olgapsiara - Śro Sty 06, 2016 15:14

2015? To już minęło...
Karena - Śro Sty 06, 2016 17:17

Zakupy były robiona w październiku, więc chyba im się data pomyliła. Skopiowałam treść z maila.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group