To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

Zooplus.pl - Opinie i recenzje. Co sądzimy o Zooplusie ?

Karena - Śro Lip 16, 2014 12:40
Temat postu: Opinie i recenzje. Co sądzimy o Zooplusie ?
Temat służący dzieleniu się opiniami dotyczącymi produktów w sklepie 'Zooplus'.
Nasze opinie, zdania, wrażenia z zakupów i kontaktu. Wszystko, co godne pochwały i nie tylko. Pamiętajmy o uzasadnieniu swoich wypowiedzi.

Ninek - Pon Lip 21, 2014 22:24

Nigdy żadnych problemów.
Kuriera GLS mamy u mnie w mieście rewelacyjnego (nawet mój pies go lubi a to mega wyróżnienie ;) ).
Wysyłka błyskawiczna, brak problemu z ewentualnymi reklamacjami (nie z ich winy - seria karmy była felerna).
Ceny cudowne! I promocje.
I uwielbiam ich program punktów bonusowych!

Przetestowałam około 10 różnych zoologicznych sklepów internetowych i tylko przy zooplusie zostałam.

wilczek777 - Pon Lip 21, 2014 22:52

Nie pamiętam żeby kiedyś wystąpił jakiś problem. Wybieram co chcę, zamawiam i w krótkim czasie paczka jest. Ceny są ok, paczki odpowiednio zabezpieczone a przesyłka szybka. Zamawiałam różne rzeczy od drobiazgów po dużą klatkę i nigdy żadnego kłopotu nie było. Reklamacji nie musiałam nigdy robić - towar zgodny z zamówieniem i nie uszkodzony. Żadnych utrudnień, braków na magazynie - zooplus mogę polecać z czystym sumieniem.
mmarcioszka - Pon Lip 21, 2014 23:32

Swego czasu bardzo często robiłam zakupy w Zooplusie. Sam sklep super. Żadnych problemów ze zwrotem, reklamacją, odpowiedziami na ewentualne pytania etc. Fajne promocje, choć trochę brakuje mi zniżek dla stałych klientów :P
Jedynym problemem jest niestety GLS. Mam pechar zazwyczaj trafiam na fatalnych kurierów z tej firmy i byłabym przeszczęśliwa, gdyby był wybór innej firmy wysyłkowej.

Oli - Wto Lip 22, 2014 02:43

Promocje i okazje super, także dużym plusem jest różnorodny i szeroki wybór produktów oraz możliwość kupienia dużych opakowań.

Paczki pakowane średnio dobrze - zazwyczaj pudła są pogniecione i poprzecinane plastikowymi paskami, za które się je nosi. Przypuszczam, że to wina kuriera, nie sklepu.

I przechodzimy do sedna, z powodu którego zrezygnowałam z zakupów w zooplusie - kurier, który dostarcza paczki w moje okolice jest gorzej niż fatalny. Przez rok nie robiłam żadnych zakupów, bo miałam dosyć użerania się z bezczelnym, opryskliwym i niekompetentnym kurierem. Zgłaszałam na niego liczne skargi i nic. Ostatnio (po tej rocznej przerwie) skusiłam się na zakupy w zooplusie z nadzieją, że kurier się zmienił. Niestety, nie tylko kurier jest ten sam, ale taki sam. Mieliśmy problemy, nie dostarczono nam części produktów (jednej z dwóch paczek). Po kilku mailowych upomnieniach i skargach sprawa została rozwiązana pomyślnie. Ze strony zooplusa obsługa i reakcja bardzo szybka, pozytywna. Niestety niesmak po kurierze pozostał. Kiedyś można było wybrać jedną z dwóch firm kurierskich, szkoda, że ta możliwość zniknęła. Uważam, że sklep powinien bardziej zadbać o ujednolicenie standardów dostawy wpływając lub zmieniając firmę kurierską.

Devona - Wto Lip 22, 2014 11:05

Oli, kiedyś oprócz GLS do wyboru był DHL. Tyle, że na samym początku działalności sklepu w Polsce produkty były wysyłane z Niemiec, gdzie DHL jest własnością Deutsche Post, więc po przekroczeniu granicy przesyłkę przejmowała Poczta Polska i niestety pisałam skargi do Zooplusa dotyczące tej formy dostawy, domyślam się, że nie tylko ja. Czas realizacji znacznie się wydłużał, opóźnienia oczywiście po stronie polskiej. Raz czekałam na paczkę 12 dni! Musiałam też osobiście ją odebrać, bo oczywiście przy dużych gabarytach zostawiali od razu awizo (20 kg i brak samochodu, dobrze, że znajoma była tak dobra i mnie podwiozła do domu). Ponadto uszkodzono zawartość podczas kontroli na granicy i żeby móc ocenić straty, musiałam paczkę formalnie odebrać, podpisując kwitek z informacją, że zrzekam się roszczeń :/ .

Jestem stałym klientem Zooplusa od prawie 6 lat i obecnie robię zakupy tylko w tym sklepie :D . Ceny niektórych produktów są naprawdę najniższe na rynku, a na kurierów nie narzekam, od kiedy mieszkam w Niemczech :) . Uwielbiam też opcję odroczonej płatności, bo to prawie zawsze oznacza natychmiastową dostawę.

Oli - Wto Lip 22, 2014 19:31

Devona, a widzisz, ja mam u siebie akurat bardzo fajnego kuriera z PP. Nie zostawia awizo przy dużych paczkach, mało tego, potrafił dwa razy dziennie być. Dzwonił też kilka razy na podany na paczce numer. Mieszkam relatywnie blisko poczty, może dlatego. Tak czy inaczej uważam, że sklep powinien zatroszczyć się o poprawę jakości dostawy, bo opinie jakie słyszę albo są w superlatywach albo w ogromnych negatywach odnośnie kurierów GLS.
agacia - Śro Lip 23, 2014 14:36

Jak miałam szczury często zamawiałam w zooplusie. Z kurierami nigdy nie miałam problemu i zawsze paczke mialam wniesiona do domu. Kiedyś paczki były źle zabezpieczone, a właściwie wcale i często zawartość miałam uszkodzoną np. luźno rzucone sputniki uszkodziły mi kilka worków z karmą, co było problematyczne akurat wtedy, bo zamówienie było dla kilku osób. Teraz pod tym względem się poprawili :) Plusem jest to, że w takich sytuacjach nigdy nie było problemu z reklamacją.
Nakasha - Śro Lip 23, 2014 14:39

Od lat jestem klientką zooplusa i nigdy nie miałam problemów. Paczki przychodzą szybko, z kurierem można się dogadać, kiedyś bywało różnie z samą metodą pakowania, ale teraz są dobrze zabezpieczone.
Ninek - Czw Lip 24, 2014 12:38

Mnie za to szlag trafia jak czytam komentarze o tym, że powinni zmienić firmę kurierską. GLS to JEDYNA porządna firma w moim mieście. Pozostali są albo koszmarni, albo przeciętni (nie dzwonią a jeśli dzwonią to ich godzina trwa 4h).
Ale skoro w niektórych miastach ludzie narzekają (z tego co czytałam to głównie Wawa) to powinni wprowadzić drugą firmę kurierską (nie zamiast tylko oprócz gls).

susurrement - Czw Lip 24, 2014 14:09

samemu sklepowi nie mogę wiele zarzucić - ceny, dostępność towarów i kontakt na wysokim poziomie. ostatnio natomiast bardzo zrazili mnie do siebie, kiedy omyłkowo wystawili rachunek na mnie a nie na firmę, a po zgłoszeniu tego i prośbie o poprawę rachunku dostałam odpowiedź odmowną. wiem jak działa wystawianie faktur i rachunków, taka zmiana nie powinna być dużym problemem.
poza tym - kurier. w mojej części dzielnicy jeździ dramatyczny facet, z którym nigdy nie da się dogadać. jest opryskliwy i bezczelny, ma głęboko gdzieś w jakiej formie i czy w ogóle paczkę dostarczy. ja akurat mogłam sobie z tym faktem poradzić - zamawiam do pracy, tam zawsze ktoś odbierze i przywożę samochodem do domu. ale kiedyś nie miałam takich wygód i nie każdy może tez sobie na coś takiego pozwolić.

nimka - Pią Lip 25, 2014 00:15

Ceny dobre, fajne promocje czasem. Wysyłka szybka (biorę płatność przy odbiorze: jest po 2-3 dniach od zamówienia. Jak brałam płatność przelewem to paczka była po ok 10 dniach). Kurier uciążliwy :mrgreen: (krąży w mojej okolicy "wyłącznie i inaczej się nie da, pani się zwolni z pracy" w godzinach 10-14). Raz mi prześlicznie rozcięli worek bentonitu plastikowymi pudełeczkami z ciasteczkami dla kotów. Ktoś nie myślał jak pakował. Za uszkodzony towar zwrócił mi sklep satysfakcjonującą kwotę. Ostatnio kolejny worek przyszedł pęknięty - szczurza karma rozsypała się w pudełku z innymi już na szczęście nieotwartymi rzeczami. Tu akurat niekoniecznie wina osoby pakującej. I to tyle zastrzeżeń. Polecam.
Lidkamk - Wto Mar 17, 2015 09:17
Temat postu: Zooplus :(
Witam,
chciałabym ostrzec niektóre osoby przed zakupem w polecanym na forum sklepie internetowym zooplus. Może miałam pecha ale radzę dobrze się zastanowić przed kupnem tam. Kupiłam u nich żwirek chipsi mais (kukurydziany), który używam od lat, niestety towar przyszedł do mnie śmierdzący stechlizną i przeterminowany, odesłać go równiez nie mogłam bo dopiero po otworzeniu zauważyłam, że śmierdzi a nie przyszło mi wcześniej do głowy sprawdzić daty ważności. Reklamacji firma nie uznała tłumacząc ze to data produkcji (takowa nabita jest na dole opakowania z numerem seryjnym i jest sprzed 3 lat !!!)
Powiem szczerze że bardzo się zbulwersowalam bo to, że coś jest nie dla ludzi a dla zwierząt nie znaczy, że zwierze może siedziec w przeterminowanym i śmierdzoącym bo jest zwierzęciem! Przeciez nie wsadzę teraz do tego smrodu swoich szczurków :(
Jak można wysłać klientowi w ogóle cokolwiek przeterminowanego. Niektórzy pewnie tam kupują i są zadowoleni, jednak ja osobiście nie polecam tego sklepu i radzę się zastanowić przed zakupem tam.
Pozdrawiam

ort.: zauważyć piszemy przez ż, bo uwaga

bolek - Wto Mar 17, 2015 09:52

Nie jesteś sama ja również w tym sklepie nie kupuje, kiedyś zamówiłem pokarm dla świnki morskiej i po otworzeniu okazało się że w środku były mamy, a karma nie była przeterminowana.
Karena - Wto Mar 17, 2015 10:51

Lidkamk, Scaliłam z istniejącym już tematem. Zakładając nowy temat, sprawdź, czy taki sam lub podobny już nie istnieje.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group