To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

Grupowe zamówienia z e-sklepów - E-sklepy dla zwierząt - co i jak?

Devona - Pią Sty 13, 2012 17:03

Z tego, co wiem, to pisze się "yours sincerely" albo "sincerely yours", a to tłumaczy się jako "szczerze oddany". Natomiast "Mit freundlichen Grüßen" znaczy dosłownie "z uprzejmymi pozdrowieniami" i nie tłumaczy się tego jako "szczerze", a że translator podaje inaczej, to już inna sprawa ;) .
Martini - Pią Sty 13, 2012 17:05

Off-Topic:
Swoją droga, listy Zooplusa to czysta poezja. Nie wiem, kto to tłumaczy - chyba translator.

greenfreak - Sob Sty 14, 2012 13:17

Dev, nie, z rachunkiem nie mam problemu, tam w sumie praktycznie tylko nazwa produktu, cena i należność jest ;)
W istocie, dostałam wcześniej 2 maile, po samym złożeniu zamówienia. Ech, ciekawe tylko, jak chcą mi te pieniądze zwrócić, jak konta znów nie mam, a nie zdążyłabym im przekazać, aby wsadzili do paczki, bo coś mi znów wysłali:
Cytat:
Sehr geehrte Frau Ho?owczyc,

Ihre Bestellung vom 13.01.2012 wird soeben in unserem Versandzentrum bearbeitet:

Bitte beachten Sie:

* Ihre Bestellung besteht aus folgender Anzahl an Paketen: 1
* Für jedes Paket erhalten Sie eine eigene Versandbestätigung.
* Mehrere Pakete können an verschiedenen Tagen zugestellt werden.

Paket 1(von 1) ist gepackt und an den Zusteller DFR übergeben worden.
Die Paketnummer für dieses Paket lautet: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mit dieser Paketnummer können Sie Ihr Paket online bei DFR verfolgen:
https://www.datpb.dhl.com...electionJSP.jsp

Details zum Paketinhalt finden Sie weiter unten.

Wir wünschen Ihnen viel Spaß mit den gewählten Produkten und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr zooplus Service-Team

To oznacza, że wysłali, czy że w magazynie siedzi? Pomocy, bo tym razem to translator gugla przeszedł sam siebie ("Twoje zamówienie z dnia 13.01.2012 jest po prostu edytować w naszym centrum wysyłki" i podobne kwiatki). Może przyda się to kiedyś komuś, kto z językiem zaborcy jest na bakier niczym ja, a też będzie zamawiać pierwszy raz ;)

natkapatka - Nie Sty 15, 2012 12:05

Powiedzcie mi jak jest z tymi rabatami w zooplusie? Niby nowy klient a po zalozeniu konta mam 5 % a nie 10. Czy to zalezy od formy płatności?
Kami - Nie Sty 15, 2012 12:13

natkapatka, z tego co się orientuję od jakiegoś czasu jest już tylko 5% rabatu dla nowych klientów.
Devona - Nie Sty 15, 2012 12:28

Greenfreak, google translate ma jakiś problem z tłumaczeniem nawet pojedynczych słów z niemieckiego na polski ;) , sugeruję więc korzystanie z innych translatorów w przypadku tłumaczenia z tego języka.

Cytat:
Ihre Bestellung vom 13.01.2012 wird soeben in unserem Versandzentrum bearbeitet:
To zdanie znaczy mniej więcej: Państwa zamówienie z dnia 13.01.2012 zostanie właśnie przetworzone w naszym centrum wysyłki. Dalej piszą, że zamówienie składa się z jednej paczki, to automatyczna wiadomość, więc Ciebie nie dotyczy dalsza część wypunktowanych informacji. Informują też, że Twoja przesyłka jest pakowana, numer w systemie firmy DFR został Ci podany, ale to nie znaczy, że kurier ją odebrał (po prostu złożyli zamówienie i wydrukowali list przewozowy, więc znają już numer paczki w systemie firmy kurierskiej). Szczegóły dotyczące zawartości przesyłki są podane poniżej, a reszta wiadomości to już podziekowania i takie tam ;) . Zooplus z wyprzedzeniem zamawia kuriera na dany dzień, więc znają wcześniej numer przesyłki, co nie oznacza, że została ona już wysłana. Ja od momentu, w którym otrzymuję ten numer, raz dziennie sprawdzam na stronie firmy kurierskiej status przesyłki, począwszy od pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu takiego e-maila.

greenfreak napisał/a:
ciekawe tylko, jak chcą mi te pieniądze zwrócić, jak konta znów nie mam, a nie zdążyłabym im przekazać, aby wsadzili do paczki
Zawsze możesz podać inny numer konta i dane do przelewu. A jak im płaciłaś?
greenfreak - Nie Sty 15, 2012 12:39

natkapatka napisał/a:
Powiedzcie mi jak jest z tymi rabatami w zooplusie? Niby nowy klient a po zalozeniu konta mam 5 % a nie 10. Czy to zalezy od formy płatności?
Polski właśnie chyba 5%, ale w niemieckim jest 10% dla nowego klienta i można w dojczlandii później sobie zrobić rabat jeszcze 5% na następne zamówienie za zapisanie się do newslettera.
Dev, dzięki Ci wielkie, że pomagasz mi z tym i się babrzesz w tych mailach :) Czyli to normalne, że jak jeszcze kurier nie odebrał, to po podaniu numeru na stronie, stronka mnie informuje na razie, iż "Zu den eingegebenen Suchkriterien existiert keine Sendung." ?
Mama płaciła przez jakiś bank w Niemczech, żeby niepotrzebnie nie tracić pieniędzy przy wymianie na złotówki i przesyłaniu do mnie.

natkapatka - Nie Sty 15, 2012 16:24

można miec 10% jak ktoś Cie poleci ze swojego konta i potem się zalozy swoje. Ta osoba która poleciła tez ma potem zniżkę na zakupy czy punkty.
Martini - Nie Sty 15, 2012 16:26

Kami napisał/a:
z tego co się orientuję od jakiegoś czasu jest już tylko 5% rabatu dla nowych klientów.


Od tygodnia ;( . Dzień przed tym, jak finalizowałam swoje zamówienie, było jeszcze 10 ;(

natkapatka - Nie Sty 15, 2012 16:29

Martini, no własnie, bo ja tez wstepnie zaczełam robic zamowienie. Czekalam na odpowiedz i musialo sie zmienic. :(
Kami - Nie Sty 15, 2012 16:31

Martini napisał/a:
Kami napisał/a:
z tego co się orientuję od jakiegoś czasu jest już tylko 5% rabatu dla nowych klientów.


Od tygodnia ;( . Dzień przed tym, jak finalizowałam swoje zamówienie, było jeszcze 10 ;(


To w takim razie ciągle się coś zmienia... Bo w listopadzie robiliśmy zbiorowe zamówienie i też było tylko 5%. A jak zamawiałam sama we wrześniu załapałam się na 10. :roll:

Martini - Nie Sty 15, 2012 17:07

Kami napisał/a:
To w takim razie ciągle się coś zmienia..


Wszystko jest starannie przemyślane, ten sklep to wielka machina przecież i każda promocja jest starannie przygotowana, żeby trafić w dobry moment i zarobić jak najwięcej. Wiadomo, że nikt nie kocha klienta, tylko jego pieniądze:)

mata - Nie Sty 15, 2012 17:18

ale słuchajcie,
natkapatka napisał/a:
można miec 10% jak ktoś Cie poleci ze swojego konta i potem się zalozy swoje


to ciągle działa. mi się opłacało zaprosić męża i zrobić zamówienie na jego nowym koncie, mieliśmy 12% rabatu bez problemu.

jeśli ktoś chce, niech da znać na pw - wyślę mu zaproszenie. tylko trzeba pamiętać, że to 10% jest ważne tylko 24 godziny, więc zaproszenie wysyłać najlepiej w dniu, w którym chce się złożyć zamówienie.

Devona - Nie Sty 15, 2012 21:09

greenfreak napisał/a:
Czyli to normalne, że jak jeszcze kurier nie odebrał, to po podaniu numeru na stronie, stronka mnie informuje na razie, iż "Zu den eingegebenen Suchkriterien existiert keine Sendung." ?
Tak, to normalne, że nie znajduje przesyłki o takim numerze ;) . Paczka jest wprowadzana do systemu po odebraniu przez kuriera.
greenfreak napisał/a:
Mama płaciła przez jakiś bank w Niemczech, żeby niepotrzebnie nie tracić pieniędzy przy wymianie na złotówki i przesyłaniu do mnie.
To dobrze, że przez bank w Niemczech płaciła, przynajmniej nie skasowali za przelew zagraniczny (to potrafią być naprawdę duże koszty, raz tylko zapłaciłam przelewem na konto zooplus.de, z rachunku w euro, ale w polskim banku, zamówienie było na kwotę ok. 40 euro, prowizja za przelew zagraniczny kosztowała kilkanaście euro!). Ogólnie polecam płatność kartą kredytową, wtedy nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Czy pieniądze nie mogą wrócić do Ciebie tą samą drogą (przez ten bank w Niemczech)?
sachma - Pon Sty 16, 2012 12:22

poszukuję e-sklepu gdzie kurier jest gratis od 50zł ;) nie pamiętam nazwy, ale wiem że taki sklep był :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group