Zooplus.de - Opinie i recenzje. Co sądzimy o niemieckim Zooplusie ?
Karena - Czw Wrz 10, 2015 09:28 Temat postu: Opinie i recenzje. Co sądzimy o niemieckim Zooplusie ? Temat służący dzieleniu się opiniami dotyczącymi produktów w sklepie 'Zooplus.de'.
Nasze opinie, zdania, wrażenia z zakupów i kontaktu. Wszystko, co godne pochwały i nie tylko. Pamiętajmy o uzasadnieniu swoich wypowiedzi.
noovaa - Czw Wrz 10, 2015 09:35
W niemieckim zooplusie zamawiałam raz ... parę lat temu. Zamawiałam tridoora. Płatność intuicyjnie, łatwo przeszła, wysyłka nadana szybko, całe zamówienie poszło w 2 paczkach różnymi firmami. Klatka doszła w 4 dni, reszta rzeczy w 3. Nie miałabym zastrzeżeń, poza tym, że tridoor był wygięty ... Patrząc na nieuszkodzony karton, wciąż mam wrażenie że wysłano go daleko, bo kto się w reklamacje po niemiecku bawić będzie .
Devona - Czw Wrz 10, 2015 12:53
Noovaa, niemiecki oddzial ma duzo bardziej "zachodnioeuropejskie" podejscie do reklamacji niz polski, nastepnym warto sie z nimi skontaktowac i poprosic o rekompensate (nie beda zadac odeslania towaru, ale moga wymagac wyslania np. fotki). W zaleznosci od stopnia uszkodzenia mozesz otrzymac kupon rabatowy lub zwrot czesci kosztow zakupu. W razie czego sluze pomoca w napisaniu wiadomosci .
noovaa - Czw Wrz 10, 2015 13:42
Devona, to było ze 4 lata temu . Wyprostowałam to sobie, jednak opakowanie było nieuszkodzone, więc napisałam o tym .. Wciąż jestem zadowolona z zakupów u nich.
Karena - Czw Wrz 10, 2015 23:32
Jakiś czas temu zamawiałam niedostępne już w polskim sklepie chipsi xxl.
Wszystko było ok A na przesyłkę chyba nawet nie czekałam dłużej niż z naszego zooplusa.
Pyl - Pią Wrz 11, 2015 00:11
Regularnie zamawiam z niemieckiego (głównie ze względu na ceny i bukową). Dostawy bardzo szybkie, w zasadzie bez zniszczeń, mniej robaczywej karmy niż w polskim (choć i w niemieckim niestety się to zdarza). Ale idealnie nie jest - średnio w co drugim zamówieniu coś jest nie tak (co innego przychodzi niż zamówione, robaki, itp). Reklamacje uznają bez problemu - szkoda tylko, że wymagają one czasu i niemiecko-języcznego członka rodziny. No i co mi po zwrocie kasy, jeśli zamówienie czegoś, co nie przyszło nie będzie już bezpłatne, bo nie złożę zamówienia na wystarczająco dużą kwotę.
Na plus spory asortyment - często jest więcej niż w polskim.
|
|
|