To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

Archiwum - Znajdka Gryzio pilnie potrzebuje domu i towarzystwa

joanna521 - Czw Cze 12, 2014 18:44
Temat postu: Znajdka Gryzio pilnie potrzebuje domu i towarzystwa
1. Liczba szczurów do oddania: 1

2. Płeć szczurów: samczyk

3. Wiek szczurów: ok. 4 miesięcy

4. Miasto: Kielce

5. Możliwość transportu przez właściciela do innych miast: raczej nie

6. Choroby, które szczury przechodzą/przechodziły:weterynarz orzekł, że szczur jest zdrowy

7. Charakter, usposobienie szczurów: nie mam doświadczenia, jest raczej spokojny, mało ruchliwy

8. Stosunek szczurów do człowieka:trochę się boi, gryzie zaniepokojony albo kiedy chce coś sprawdzić, chyba to nie jest szczurek "naręczny"

9. Stosunek do innych szczurów: jest samotny

10. (Jeśli szczury są starsze) Powód oddania: Szczurek został znaleziony pod blokiem. Prawdopodobnie ktoś go wyrzucił. Próby odnalezienia właściciela nie dały rezultatu.

11. (Jeśli szczury są młode) Sposób, w jaki doszło do rozmnożenia:

12. (Jeśli szczury są różnej płci powyżej 4,5 tyg. życia) Czy samce są oddzielone od samiczek:

13. Dodatkowe akcesoria do oddania razem ze szczurami:

14. Czy szczury są do oddania razem, czy mogą być rozdzielone:

15. Wymagania wobec przyszłego właściciela:Nie mam doświadczenia, jeśli chodzi o szczury. Wydaje mi się jednak, że powinien to być ktoś, kto już miał (ma) szczury, ma doświadczenie i rozumie, że nie każdy szczurek to pieszczoch. Najlepiej by było, gdyby ten ktoś albo ktosia:) miał już szczurka albo szczurki płci męskiej.

16. Zdjęcia szczurów: Zdjęcia są niewyraźne. Gryzio nie lubi, jak się go fotografuje i chowa się w najdalszy kąt klatki.

17. Kontakt: prywatna wiadomość na forum, mail: josen@poczta.onet.pl lub telefon 661 209 310