To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Alloszczur
Forum dyskusyjne Alloszczur - forum miłośników szczurów

Archiwum - [Cała Polska] 11 małych pełzaków

Seriina - Czw Cze 21, 2012 12:55
Temat postu: [Cała Polska] 11 małych pełzaków
Hej!
Jak pisałam w innych wątkach, moja biedna Dany została niespodziewanie matką jedenaściorga wijących się robaczków. Nie mam pojęcia, co z nimi zrobić (ale nie chcę biedaków usypiać), wobec czego będę chyba zmuszona je wydać.

Nie znam się na seksowaniu szczurów (robiłam to głównie z chomikami), ale za pomocą tutoriali ustaliłam, że jest 6 samczyków i 5 samiczek (pewna nie jestem, to się może zmienić)

Samiczki

Samczyki.

Wszystkie małe są czerwonookie, możliwe, że będą dumbo. Mamusia jest siamese, dostałam ją od znajomego z Anglii. Nie wiem, jaki był ojciec.

Deanerys troskliwie opiekuje się małymi. Jest bardzo dobrą mamą i naprawdę miłą, spokojną szczurzycą.

I na koniec - film:
http://youtu.be/qDG_mdM2A3o

Jeśli ktoś zechciałby przygarnąć któreś z dzieci Dany, prosiłabym o wiadomość prywatną. Postaram się na bieżąco informować o rozwoju maluchów.

Cegriiz - Czw Cze 21, 2012 13:07

Napisz jeszcze gdzie konkretnie mieszkasz, niektórym to ułatwi ewentualną decyzję :)

Teraz musisz mamuśkę dobrze odkarmiać :) I powodzenia! :kciuki:

Kasik - Czw Cze 21, 2012 13:28

Ja czekam z niecierpliwością, aż się wybarwią... :mrgreen: Dobrze liczę, że maluchy będą do wydania jakoś 23-25 lipca?
Seriina - Czw Cze 21, 2012 13:50

Jestem z Krakowa.

A i jeszcze jedno: koszty ewentualnego transportu (dopuszczam przesyłkę konduktorską, jeśli się nie uda inaczej) prosiłabym, aby pokryły osoby adoptujące, bo ja po prostu nie wyrobię finansowo, gdybym miała sponsorować coś takiego np. 5-6 szczurkom.